Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:16:48 GMT

ستاره جوان چلسی ادامه فصل را از دست داد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۰۵۴

ستاره جوان چلسی ادامه فصل را از دست داد

کالوم هادسون اودوی به دلیل مصدومیت در بازی برابر برنلی ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، چلسی در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس برابر برنلی در خانه به تساوی دو بر دو رسید. خبر در این دیدار برای چلسی مصدومیت کالوم هادوسون اودوی ستاره جوان تیم بود. این بازیکن آینده‌دار به ۶ تا ۹ هفته زمان نیاز دارد تا بتواند به شرایط سابق برگردد و به همین خاطر او دیگر نمی‌تواند در این فصل برای تیمش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی که به نیمه نهایی لیگ اروپا نیز راه یافته حالا باید در غیاب این بازیکن برابر اینتراخت فرانکفورت قرار گیرد.

آبی‌پوشان که از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز هستند، یک‌شنبه باید در دیدار برگشت خود برابر در لیگ برتر برابر منچستریونایتد قرار گیرد. دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی کالوم هادسون اودوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند

از نظر ستاره سابق کهکشانی‌ها، سیتیزن‌ها از شانس بیش‌تری برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند.

طرفداری | استیو مک‌منمن شانس صعود منچسترسیتی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمنان اروپا را بیش‌تر می‌داند.

به گزارش آاس، استیو مک‌منمن، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب برگزار می‌شود، از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است. مک‌منمن که سابقه دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید در کارنامه خود دارد، در مصاحبه‌ای با میرر گفت:

حالا لیگ قهرمانان واقعاً آغاز می‌شود. به بخشی از مسابقات رسیده‌ایم که فقط بهترین تیم‌ها باقی می‌مانند. با توجه به این‌که بازی رفت منچسترسیتی و رئال مادرید 3-3 مساوی شد، پس به نظرم سیتی از شانس بیش‌تری برای صعود برخوردار است. آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند، در فرم خوبی قرار دارند و دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگشته‌اند. رئال مادرید سال آینده تیم بهتری خواهد شد. درست است که آن‌ها جود بلینگام را به خدمت گرفته‌اند، اما با در نظر گرفتن کل بازیکنان، رئال به اندازه منچسترسیتی قدرتمند نیست. دو سال پیش منچسترسیتی چهار گل مقابل رئال مادرید زد و پارسال هم همین‌طور. فکر می‌کنم اگر به دو تیم و اتفاقات گذشته نگاه کنیم، باز هم برای رئال مادرید کار سختی خواهد بود. من شانس زیادی برای صعود رئال نمی‌بینیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کشف پُرجرم‌ترین سیاهچاله ستاره‌ای با جرمی ۳۳ برابر خورشید!
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد