Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:14:10 GMT

بیانیه ۲۰۰ نماینده در جهت حمایت از انتصاب سردار سلامی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۰۷۱

بیانیه ۲۰۰ نماینده در جهت حمایت از انتصاب سردار سلامی

نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی می‌تواند به‌نحو شایسته راهبردهای سپاه را عملیاتی کند

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب نمودند. حسین سلامی فردی انقلابی، جهادی و با سوابق بسیار روشن و مورد اعتماد رهبر انقلاب می‌باشند و انتصاب ایشان در آستانه دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) نشان از جایگاه ویژه سپاه پاسداران به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی می‌باشد.

این انتصاب پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد که بیانگر ادامه راه نورانی امام (ره) در مبارزه بی‌امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است.

به حول و قوه الهی این انتخاب ضریب اقتدار نهاد مقدس سپاه را افزایش داده و محبوبیت آن را در اذهان عمومی ارتقا خواهد بخشید و خدمت‌رسانی این نهاد به اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را دو چندان خواهد نمود.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری برای این انتخاب شایسته، به برادر عزیز و ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون برای ایشان از خداوند متعال مسئلت نموده و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران و فرمانده شجاع و انقلابی آن اعلام می‌نمائیم.

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در دوره مسئولیت خویش که همراه با موفقیت‌های ارزنده و خدمت به مردم در سایه اطاعت از رهبری بود تشکر و قدردانی می‌نمائیم.»

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم

فارس نوشت: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دفاع نماینده عضو جبهه پایداری از گشت محلی سپاه/ حاجی دلیگانی: تعارضی با وظایف نیروی انتظامی ندارد وقتی نماینده مجلس وزیر ارشاد را نمی شناسد! (عکس)

دیگر خبرها

  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است