Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:09:41 GMT

دسترسی ایران به بازارهای فناوری کشورهای CAS تسهیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۱۷۲

دسترسی ایران به بازارهای فناوری کشورهای CAS تسهیل می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان و این پارک دسترسی ایران به بازارهای فناوری کشورهای عضو CAS تسهیل می‌شود. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

حسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به چگونگی افتتاح نخستین فن بازار پارک علم و فناوری در اردیبهشت‌ماه 98 اظهار داشت: سال گذشته مجوز این مجموعه از وزارت خانه مربوطه اخذ شده و در واقع از امروز این فن بازار رسما در شهر ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی کار خود را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ریاست اعضای شورای فن بازار در ارومیه را شخص استاندار آذربایجان غربی بر عهده دارد.

حیدری در رابطه با برنامه‌هایی که امسال در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اجرا می‌شوند گفت: برنامه‌های اجرایی پارک در دو مقطع زمانی کوتاه‌مدت و بلندمدت پی‌ریزی می‌شوند که اولییک ساله و دومی طی یک برنامه 5 ساله اجرا می‌شود همچنین برنامه‌هایی که به‌طور مرتب در پارک اجرا می‌شود نیز شامل برنامه‌های آموزشی است که به‌ صورت روتین اجرا می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: امسال نیز 12 نمونه از این کارگاه‌های آموزشی طبق برنامه‌ ریزی برگزار می‌شوند و 2 کارگاه سه روزه مخصوص شرکت‌های عضو پارک نیز که تحت عنوان کمپ نوآوری بود برگزار شدند همچنین بیست و یکمین مرحله از برنامه رویداد روشا که برای شناسایی و توانمندسازی ایده هاست از 11تا 13 اردیبهشت در سه جلسه برگزار می‌شود.

تهران| مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان به صورت پایلوت در لواسان افتتاح شد+ تصاویرافتتاح پروژه ادامه آزادراه همت در استان البرز در نیمه اول سال عملی شودبخش احیا برای نخستین بار در بیمارستان شهید فقیهی شیراز افتتاح ش

حیدری با اشاره به برگزاری تورهای علم و فناوری در کشورهای همسایه و نیاز مبرم استان به این بازارهای خارجی تأکید کرد: با توجه به مذاکرات خوبی که توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان داشته‌ایم بعد از ماه رمضان تورهای فناوری به این کشور خواهیم داشت که یک بازار بسیار خوب برای شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: همچنین با دسترسی که تجار آذربایجان به کشورهای CAS دارند موقعیت بکری برای شرکت‌های ما ایجاد می‌شود تا بتوانیم با این کشورها نیز در ارتباط باشیم.  

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی  گفت: باوجود  رشد میزان مصرف مشترکین استان  در سال ۱۴۰۲ خوشبختانه با اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی و همراهی و مشارکت مردم تابستان سال گذشته در استان    مشکلی از بابت تامین برق مشترکین ایجاد نشد.

کیامهر همچنین اعلام کرد:  برای تابستان امسال نیز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمادگی کامل جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی پیک بار تابستان از سوی توانیر را دارد.

 

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • افزایش تعاملات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • تزلزل هویت از مشکلات بازار تاریخی خوی