Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:21:19 GMT

قضاوت بانوان ایرانی در مسابقه مغولستان و تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۳۳۵

قضاوت بانوان ایرانی در مسابقه مغولستان و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، تورنمنت بین المللی گلد کاپ با حضور تیم‌های ملی فوتبال جوانان بانوان مغولستان، تاجیکستان، هند، امارات، بنگلادش و قرقیزستان در دو گروه از دوم لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه به میزبانی بنگلادش در شهر داکا برگزار می‌شود.

‌برهمین اساس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مهناز ذکایی به عنوان داور و بهاره سیفی به عنوان کمک داور جهت قضاوت در این رقابت‌ها دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقه امروز تیم‌های جوانان دختران مغولستان و تاجیکستان از ساعت ۱۸ به وقت محلی با قضاوت مهناز ذکایی داور بین المللی فوتبال ایران برگزار خواهد شد و بهاره سیفی نهاوندی کمک داور اول این بازی است. همچنین کمک داور دوم از هند و داور چهارم از تایلند انتخاب شده‌اند.

کد خبر 4597995

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته داوران داور فوتبال فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد