Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار مدیران جامعه کارگری استان بوشهر به اهمیت کار و کارگران اشاره کرد و اظهار داشت: تقویت و توسعه جامعه با تلاش‌ها و ایثارگری جامعه کارگری محقق می‌شود.

وی به ظرفیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در حوزه اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: یکی از راه‌های افزایش اشتغال گسترش صنایع پایین دستی متناسب با ظرفیت‌های منطقه در استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر بر لزوم تقویت آموزش‌های فنی و مهارتی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه کارگران از فضای کاری سنتی وارد فضای مدرن کاری شده‌اند نیازمند کارگر مهارتی هستیم که این مهم با آموزش محقق می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم توانمندسازی کارگران تاکید کرد و گفت: دوران فعلی جهان دوران اقتصاد محور است که باید بر اقتصاد و رونق تولید تمرکز کنیم تا بتوانیم در جهان اثرگذار باشیم.

وی تصریح کرد: تقویت و به روز بودن فنی و حرفه‌ای‌ها می‌توانند با تربیت کارگران ماهر هم آموزش را برای اشتغال هدفمند کند و هم بازده کاری را در حوزه‌های مختلف افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: باید مباحث بیمه کارگری شامل بیمه درمان، بیمه عمر و از کارافتادگی مورد بررسی قرار گیرد تا حقوق کارگران ضایع نشود.

کد خبر 4598001

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تشکر از معرفی همه‌جانبه ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در رسانه‌ها و صداوسیما گفت: اقدامات این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنایع‌دستی چشمگیر بوده و جای تقدیر دارد.

 

مریم جلالی با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای نمونه برنامه بهار دل‌ها که از شبکه استانی مرکز صداوسیمای آذربایجان غربی پخش می‌شود به معرفی ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اختصاص داشته و در دکور آن از صنایع‌دستی آذربایجان غربی استفاده می‌کند که این اقدام نقش مهمی در معرفی صنایع‌دستی استان دارد.

 

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: به طور کلی برنامه‌های اینچنینی که تجمیعی از ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوده ظرفیت خوبی برای شناساندن هنرمندان صنایع‌دستی و آثار هنری هر شهرستان است و جا دارد که برنامه‌های تبلیغی و رسانه‌ای در این راستا مستمر باشد.

 

او ادامه داد: در سال جاری که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است صنایع‌دستی می‌تواند یکی از حوزه‌های مهم در تحقق شعار سال بوده و با اجرای برنامه‌های مختلف می‌توان ظرفیت‌های‌ صنایع‌دستی استان را معرفی و از ظرفیت هنرمندان فعال در این حوزه برای تحقق شعار سال بهره برد.

دیگر خبرها

  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد
  • ایجاد ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی
  • تقویت خلاقیت معلولان با کلاس‌های صنایع دستی
  • ثبت ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی
  • تعداد ۵۷۵ اشتغال در سامانه اشتغال حوزه صنایع‌دستی خراسان جنوبی ثبت شد
  • برگزاری نمایشگاه مشترک صنایع دستی قطر و هرمزگان در بندرعباس