Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: کف فروش نفت ایران را مناسبات دوجانبه تعیین می‌کند نه بلوف‌های سیاسی ترامپ و پمپئو. هیچگاه فروش نفت ما به کمتر از یک میلیون بشکه در روز نخواهد رسید.

گفتنی است، روز گذشته کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که معافیت برای خرید نفت ایران برای ۸ کشور را تمدید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از 13 سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.
به گزارش ایرنا، در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.
مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

بازیکنان شب گذشته شام را مهمان سفارت ایران در قطر بودند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899477

دیگر خبرها

  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE