Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:17:22 GMT

داوطلبان دکتری آزاد از امروز انتخاب رشته کنند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۴۳۸

داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده‌اند، می‌توانند از امروز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و این فرصت برای آنها تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت فراهم است.
به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور از امروز می‌توانند با مراجعه به سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کرده و متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت دایر بودن رشته و ‏ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه www.azmoon.org نسبت به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته اقدام کنند.
داوطلبان به منظور ورود به سامانه انتخاب رشته لازم است اطلاعات کارت اعتباری خریداری شده را به همراه شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور را در اختیار داشته باشند.
زمان ثبت نام دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دکتری آزاد انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۳۲۷ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند