Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:34:54 GMT

پارس جم مقابل پیکان بازی می‌کند، شاید با جوانان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۴۵۶

پارس جم مقابل پیکان بازی می‌کند، شاید با جوانان

با اعلام مهدی تارتار تیم پارس جنوبی جم مقابل پیکان به میدان می رود اما شاید بازیکنان جوان تر در این مسابقه حضور پیدا کنند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شرایط مالی نامساعد باشگاه پارس جنوبی باعث شده تا بازیکنان این تیم بعد از بازی با سپیدرود رشت حاضر به تمرین نشوند و به همین خاطر تمرینات این تیم طی 3 روز گذشته تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو شایعاتی درباره احتمال بازی نکردن پارس جنوبی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل پیکان هم به گوش می رسید که حالا مهدی تارتار سرمربی پارسی ها این موضوع را رد می کند.


تارتار در این خصوص به فارس گفت: «ما قطعاً مقابل پیکان بازی خواهیم کرد زیرا حاضر نشدن در مسابقات لیگ جرائم سنگین دارد اما اینکه هر بازیکن انفرادی تمرین کند تمرین از شرایط مسابقه خارج می‌شود. این را هم بگویم اگر بازیکنان اصلی حاضر به بازی نشوند ممکن است با جوان‌ترها مقابل پیکان بازی کنیم ما چهار بازی دیگر داریم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات حل شود اما در بازی پیش‌رو با پیکان ممکن است از بازیکنان جوانتر استفاده کنیم.»


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره آینده باشگاه پارس جنوبی که طی 2 سال گذشته با هدایت مهدی تارتار عملکرد خیلی خوبی در لیگ برتر داشته رخ می دهد.

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!