Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:42:23 GMT

465 کیلوگرم موادمخدردر عملیات مشترک پلیس البرز و قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۵۱۸

465 کیلوگرم موادمخدردر عملیات مشترک پلیس البرز و قم کشف شد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان ، 465 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس استان قم کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مواد مخدر کشف شده 380 کیلوگرم تریاک، 57کیلوگرم حشیش و 28 کیلوگرم مرفین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز درپی تحقیقات پلیسی دریافتند که یک محموله مواد مخدر قراراست از استان های شرقی کشور به استان های تهران و البرز انتقال و توزیع شود.
محمدیان خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با پلیس استان قم ، در اتوبان قم - کاشان خودروی متهمان شناسایی و با همکاری پلیس این استان، توقیف شد.
وی گفت: درتحقیقات اولیه مشخص شد که مقداری ازمواد مخدر قراربوده در قم و بقیه نیز دراستان های تهران و البرز توزیع شود که قبل از هرگونه اقدام کشف شد.
وی افزود: با کشف موادمخدر پنج نفر دستگیر و 2 دستگاه خودروی بنز کامیون و پژو 206 از متهمان کشف شد.
ازابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشف موادمخدر البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز