Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:49:00 GMT

خدمتی: در المپیک دنبال بهترین نتیجه هستم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۵۴۴

خدمتی: در المپیک دنبال بهترین نتیجه هستم

ملی پوش تیراندازی زنان ایران بعد از کسب سهمیه المپیک 2020 ابراز امیدواری کرد در این رویداد هم به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در فاصله حدود 15 ماه تا المپیک 2020 بانوی تیرانداز ایرانی توانست در مسابقات جام جهانی چین با صعود به فینال و قرار گرفتن در رده پنجم اولین سهمیه المپیک 2020 را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجمه خدمتی که در این مسابقات موفق به کسب مدال نشد، با توجه به اینکه نفرات بالاتر از او قبلا سهمیه را کسب کرده بودند، توانست اولین ورزشکار المپیکی ایران در راه توکیو 2020 لقب بگیرد.


این ملی پوش تیراندازی درباره کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: در سومین دوره مسابقات کسب سهمیه توانستم با رسیدن به فینال و قرار گرفتن در رده پنجم سهمیه المپیک 2020 را کسب کنم. جا دارد از دادگر رییس فدراسیون و خانم هاشمی مربی خودم به خاطر زحماتی که در این مدت برای من کشیدند، تشکر کنم.


خدمتی در ادامه درباره برنامه هایش برای حضور در المپیک عنوان کرد: امیدوارم بتوانم آمادگی ام را برای المپیک افزایش دهم و بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنم.

 

تیراندازی (اسلحه) نجمه خدمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه نجمه خدمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین روز مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس، دختران ملی‌پوش ایران توانستند با تاریخ‌سازی صاحب سومین سهمیه المپیک برای ایران شوند.

قایق ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال A رویینگ دونفره سبک وزن زنان دوم شد و علاوه بر کسب مدال نقره به سهمیه المپیک رسید. برای اولین بار رویینگ ایران در بازی‌های المپیک سهمیه دونفره گرفت.

در این ماده نمایندگان سنگاپور، فیلیپین، ازبکستان، ژاپن، ایران و ویتنام به رقابت پرداختند.

دو قایق اول موفق به گرفتن سهمیه المپیک شدند.

مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پاریس به میزبانی کره‌جنوبی برگزار شد.

کد خبر 845917 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی المپیک قایقرانی

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر المپیک پاریس
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی