Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:51:10 GMT

بروز اختلال در صدور قبوض همراه اول

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۵۶۰

بروز اختلال در صدور قبوض همراه اول

اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شد.

به گزارش ایسنا، از صبح امروز بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین شده است.

شاهین آرپناهی - مدیر روابط عمومی همراه اول - با تأیید این موضوع در صفحه توئیتر خود نوشته است "از مردم و مشترکین پوزش خواسته و اطمینان می‌دهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات اصلاحی لازم بزودی از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه، دریای خزر با افزایش وزش باد و ارتفاع موج همراه خواهد بود و در این راستا هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

از مخاطراتی که این سامانه به همراه دارد می‌توان به وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل از یک تا ۱.۵ متر اشاره کرد. ضمن اینکه مناطق اثرگذاری سامانه مذکور نیز مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های مازندران و گلستان در دریای خزر خواهد بود.

خطر غرق شدن قایق‌های سبک و تفریحی، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، احتمال غرق‌شدن شناورهای سبک و احتمال اختلال در فعالیت‌های بندری و اختلال در ورود و خروج شناورها به حوضچه بنادر از پیامدهای احتمالی مواج شدن دریای خزر در این روزهاست.

از این رو سازمان هواشناسی توصیه می‌کند که ممنوع شدن تردد قایق‌ها و شناورهای سبک تفریحی و صیادی، احتیاط در فعالیت‌های دریایی در مناطق فراساحل و درنظرگرفتن تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6085708 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد