Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@18:12:47 GMT

بزرگراه شمالی کرج با مخاطرات زیست محیطی همراه است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۵۵۷۱

بزرگراه شمالی کرج با مخاطرات زیست محیطی همراه است

دکتر علی عباسی روز سه شنبه در سومین همایش آموزشی محیط زیست و مدیریت سبز که با محوریت مخاطرات طبیعی و اولویت سیل در باشگاه فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد، اظهارداشت: این رینگ ارتباطی تمام مسیل ها را جمع می کند و روی یک مسیل قرار می دهد که خطرناک است.
وی بیان داشت : به خاطر اینکه هزینه کمتری کنیم، چندین مسیل و جریان آب را یکی کردیم و همه را روی هم ریختیم که باعث می شود تالاب خشک شود و کانون های ریزگرد در البرز گسترش پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی گفت: اکنون در جنوب غربی استان البرز توسط سازمان جهاد کشاورزی استان های قزوین و البرز در حاشیه کویر اشتهارد زهکش احداث شده که تاثیر گذار نیست هرچند که امسال سیلاب تالاب های منطقه را سیراب کرد.
این عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل ها بیان داشت: ما نباید به این مرحله برسیم که در تعامل بین انسان و ماشین به ماشین اهمیت بیشتری بدهیم و امروز در شهرها ماشین اهمیت بیشتری نسبت به انسان پیدا کرده درصورتی که انسان اهمیت دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تالاب جنگل زیست محیطی سازمان جهاد کشاورزی استان محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی