Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی در خانه نتوانست از پس شاگردان شان دایچ برآید.

طرفداری- شب گذشته (دوشنبه) تیم های چلسی و برنلی در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

به نقل از دیلی میل، جانفرانکو زولا، دستیار مائوریتزیو ساری در خصوص غیبت سرمربی آبی پوشان گفت:

دلیل اینکه ساری پس از بازی به کنفرانس خبری نیامد، این بود که او بسیار ناراحت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ترجیح داد که من به سوالات شما پاسخ دهم. او از زمین اخراج شد و فکر می کرد که در حقش اجحاف شده است. بنابراین تصمیم گرفت به کنفرانس خبری نیاید. می دانم شما منتظر او بودید و من عذرخواهی می کنم ولی می دانم تصمیم او را درک می کنید. او به دلیل اخراج و عملکرد تیمش و برخی مسائل دیگر خیلی ناراحت بود و ترجیح داد به کنفرانس خبری نیاید.

وی افزود:

طبیعی بود که دو تیم شور و اشتیاق زیادی داشته باشند. ما می خواستیم پیروز شویم و برنلی نمی خواست شکست بخورد. فشارها در این چنین مسابقاتی طبیعی است. مائوریتزیو می خواست به تیم کمک کند و به بازیکنان مان بگوید در موقعیت خود قرار گیرند ولی از زمین اخراج شد. برنلی فوتبال خود را به نمایش گذاشت و برای کسب امتیاز تلاش کرد. ما به اندازه کافی در نیمه دوم خوب نبودیم زیرا آنها وقت زیادی را تلف کردند اما برنلی به هدف خود رسید. اکنون نیز از کسب این نتیجه ناراحتیم.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. 

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. 

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • عکس| پیام ناراحت‌کننده جواد کاظمیان برای تولد ۴۳ سالگی
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت در یک مراسم
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر