Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن بین‌المللی روابط عمومی‌ (Ipra) به عنوان شناخته شده‌ترین گروه بین‌المللی فعالان روابط‌عمومی در سراسر جهان برای اولین بار تفاهمنامه همکاری با سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان یک نهاد ایرانی امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در سال 1995 بعد از چندین نشست و بارها پیگیری در لندن پایه‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان برای ارتقا‌ی سطح روابط‌عمومی در سراسر جهان اقدام کرد. انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی به عنوان سازمانی غیردولتی و بین‌المللی در سازمان ملل متحد شناخته شده است که یک کمیته‌ فعال برای افراد درگیر با حرفه‌ روابط‌عمومی در سراسر دنیا است.

 

این انجمن با همکاری با موسسات مرتبط دوره‌های مختلف در قالب کنفرانس، کارگاه آموزشی، کنگره‌های جهانی برگزار می‌کند و از میان همه‌ آن ها جوایز طلایی IPRA برای ارتقا‌ی روابط‌عمومی به طور اختصار سالانه برای اعضای خود برگزار می‌کند. ایپرا در حال حاضر 700 عضو از 80 کشور در سراسر جهان دارد.

 

حالا برای اولین بار این انجمن تفاهمنامه همکاری با یک نهاد ایرانی را در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امضا کرده است. صبح امروز (سه شنبه سوم اردیبهشت) در حاشیه بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی که در محل برگزاری دوازدهمین نمایشگاه فاینکس 2019 برگزار شد، انجمن بین‌المللی روابط عمومی (Ipra) با سازمان بورس و اوراق بهادار تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

 

این تفاهم‌نامه در قالب یکی از برنامه‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور «یاسر فلاح»، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار و «اسوتلانا استاوروا»، رییس هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی و عالی‌رتبه‌ترین مقام این نهاد بین‌المللی به امضاء طرفین رسید.

 

بنابراین گزارش، بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه فرهنگسازی، به عضویت پیوسته این انجمن درمی‌آید. معرفی سخنرانان و مربیان آموزشی از میان اعضای این انجمن برای رویدادها، امکان معرفی 5 اثر برتر به صورت سالانه به رویداد جایزه طلایی جهانی، دسترسی به آخرین رویدادهای برپا شده توسط این انجمن و دسترسی به مقالات و گزارش‌های این نهاد بین‌المللی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

 

این تفاهم‌نامه که زمینه فعالیت بین‌المللی و انتقال تجارب بین طرفین را در حوزه‌های مختلف به ویژه در حیطه اقدامات مرتبط با ارتقاء سطح سواد مالی فراهم می کند، به عنوان نخستین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی و یک نهاد ایرانی شناخته شده است.

 

پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) اعلام کرده است که «سال گذشته انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پس از بررسی فعالیت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه ارتقاء سطح سواد مالی با عضویت این سازمان در انجمن فوق موافقت کرد و پس از آن نیز موافقت خود را با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این سازمان اعلام کرد. این نخستین بار است که یک مقام از انجمن بین‌المللی روابط عمومی به ایران سفر می‌کند.»

 

بنابراین گزارش، انجمن بین‌المللی روابط عمومی به اعضای ایپرا خدماتی ارایه می دهد که به آن ها کمک می‌کند وظایف حرفه‌ای خود را به نحو عالی انجام داده و در امور خود موفق باشند. انجمن با این اهداف سالانه عضویت‌های خود را افزایش داده و به‌طور اقتصادی پیشرفت‌های زیادی داشته و دایره‌ وسیعی از موفقیت را در کارنامه‌ خود ثبت کرده است.

 

ایپرا اکنون شناخته شده‌ترین گروه بین‌المللی فعالان روابط‌عمومی در سراسر جهان است که نه تنها در تبادل اطلاعات و همکاری با همه‌ حرفه‌ها فعال است بلکه در ایجاد ساختار منظم فرصت‌های توسعه‌ حرفه‌ای و دیگر اولویت‌های مطرح شده در پیشبرد نقش روابط‌عمومی و مدیریت امور بین‌الملل نیز کارهای زیادی انجام داده است.

 

یاداور می شود: دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) از دوم اردیبهشت به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع و در هشت سالن نمایشگاهی و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت کنندگان در آن جدیدترین برنامه ها و خدمات خود را عرضه می کنند.

 

در بخش بیمه ای 23 شرکت بیمه ای به همراه بیمه مرکزی در نمایشگاه حضور دارند. همچنین در بخش بانکی هم دوازده بانک در این نمایشگاه شرکت کرده اند و قریب به 100 مجموعه از بازار سرمایه شامل شرکت های کارگزاری مانند بورس تهران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی، شرکت سپرده گذاری مرکزی، شرکت رایان بورس، مدیریت فناوری و شرکت های تامین سرمایه و شرکت های مشاور سرمایه گذاری در این نمایشگاه حضور دارند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان خبرگزاری شبستان جشن نیمه شعبان خبرگزاری امام زمان عج شبستان مقام معظم رهبری سیل مسجد مقدس جمکران انجمن بین المللی روابط عمومی سازمان بورس تفاهمنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!