Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات به واحدهای تولید در حوزه‌های صنعت، معدن و کشاورزی استان سمنان استمرار می‌یابد؛ از پرداخت بیش از هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این استان خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در یک‌صد و چهلمین جلسه کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در قالب کارگروه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید تاکنون یک هزار و 27 طرح به ارزش 20 هزار و 659 میلیارد ریال از دو سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان سمنان به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا این جلسه نیز 515 طرح به میزان هفت هزار و 46 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید 97 در استان سمنان دریافت کرده‌اند که سهم بخش صنعت از این میزان 109 واحد و سهم بخش کشاورزی 406 واحد است.

3 برنامه عملیاتی بورس برای کمک به رونق تولید در سال 98رونق تولید پایه اصلی اقتصاد مقاومتی است؛ چالش‌های اقتصادی ایران از نگاه اندیشمندان یزدی«کیفیت» لازمه رونق تولید محصولات فرهنگی و هنری در کشور است

رﺋیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان داشت: 13 فقره بازدید از واحد‌های تولیدی دریافت‌کننده تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت در دو تاریخ بیست و چهارم فروردین و دوم اردیبهشت‌ماه امسال انجام شد که بر این اساس می‌توان گفت که تاکنون 100 درصد میزان اشتغال در این واحدها عملیاتی شده است.

اسودی با اشاره به اینکه این 13 واحد بازدید شده میزان اشتغال شأن قبل از دریافت تسهیلات، یک هزار و 199 نفر بوده است گفت: به این میزان اشتغال این واحدها پس از دریافت تسهیلات رونق تولید، 43 نفر افزوده‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 64.1 درصد از هزار میلیارد ریال اعتباری تسهیلات رونق تولیدی که برای استان سمنان در نظر گرفته‌شده است، پرداخت‌شده است.

رﺋیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان داشت: نسبت به جلسه قبل، پرداخت تسهیلات رونق تولید از سوی بانک‌های عامل با توجه به گزارش عملکرد این بانک‌ها 4.3 درصد رشد داشته است.

اسودی تحقق رونق تولید و عملیاتی شدن شعار سال را درگرو همکاری و تلاش و همت بیش‌ازپیش مسئولان امر و تولیدکنندگان دانست و گفت: قطعاً با رونق تولید اقتصاد استان شکوفا و مسیر رشد و پیشرفت هموارتر خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و ... مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و ... نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی