Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@08:14:31 GMT

افزایش 400 هزار تومانی حقوق فرهنگیان اعمال شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۱۸۷

افزایش 400 هزار تومانی حقوق فرهنگیان اعمال شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به مصوبه مجلس و ابلاغ دولت در مورد افزایش حقوقها در سال 98 اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ اعتبار موردنیاز، وزارت آموزش‌وپرورش افزایش 400 هزارتومانی حقوق کارکنان خود در سال 98 را اعمال و پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: این پرداخت به‌صورت علی‌الحساب انجام‌شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که به همت خدمتگزاران فرهنگیان عزیز در این وزارتخانه و علی‌رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.

وی ادامه داد: علت پرداخت حقوق فرهنگیان با دو روز تأخیر، تلاش مستمر برای اعمال افزایش فوق‌الذکر بوده که به لطف الهی و علی‌رغم حجم بالای کار و محدودیت زمانی، با موفقیت انجام پذیرفت.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه کابینه دولت گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه اعمال می‌‎شود و کام بازنشستگان را شیرین می‌کنیم.

سید صولت مرتضوی، وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه کابینه دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‎شود و کام بازنشستگان را شیرین می‌کنیم.

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری هم طبق قانون اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • پذیرش بیش از ۹۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش/استان فارس؛ بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان