Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:36:22 GMT

تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۳۴۲

تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن پورمدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی رکن قضایی بازار است اظهار داشت: سازمان تعزیرات در کنار تکلیف و وظیفه ذاتی که رسیدگی به تخلفات است بازرسی از بازار را هم انجام می‌دهد.

وی افزود: همانطور که در طرح نوروزی از هفت اسفند تا ۱۷ فروردین بازرسی داشتیم در ایام ماه مبارک رمضان نیز بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه جز معدود استان‌هایی بودیم که فعالیت بازرسی را از اول اردیبهشت ادامه دادیم خاطر نشان کرد: هم در حوزه بهداشت و درمان و هم کالا و خدمات گشت سیار را انجام می‌دهیم.

حسن پور تاکید کرد: نظارت بیشتر بر کالا و خدمات، گوشت قرمز، مرغ، خواربار، شکر و سایر اقلام اساسی مورد توجه است و عدم درج قیمت، عدم صدور حکم، گران فروشی، تقلب و عدم رعایت مقررات بهداشتی جزموارد تخلف بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی به بازرسی‌ها ادامه خواهید داد، بیان کرد: از اول اردیبهشت بازرسی‌ها را تشدید کردیم و تا زمانی که ضرورت ایجاد کند، وضعیت بازار متناسب و متعادل و مورد رضایت مردم و مسئولین باشد ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در حوزه بهداشت، دارو و درمان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری‌هایی داریم عنوان کرد: بازرسی از داروخانه ها، مراکز درمانی و بهداشتی در حال انجام است.

انتهای پیام/د.ا

بازرسی‌ها در ماه رمضان تشدید می‌شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی بازرسی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت