Web Analytics Made Easy - Statcounter

سناتور برنی سندرز به دموکراتهای آمریکا نسبت به تمرکز افراطی بر مساله استیضاح دونالد ترامپ و این که اصرار آنها بر استیضاح او در نهایت به نفع ترامپ و به ضرر دموکراتها تمام شود هشدار داد.

به گزارش ایسنا، برنی سندرز که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری دموکراتهای آمریکا است در اظهاراتی در جریان یک مراسم برپا شده از سوی شبکه سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان.ان گفت، کاملاً از تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا درباره این که ترامپ برای تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه پرونده ارتباط کمپین 2016 ترامپ با روسیه، مانع ایجاد کرده حمایت می‌کند.

با این حال او در ادامه تصریح کرد، از این بابت نگران است که دموکراتها نسبت به مسائلی که بیشترین اهمیت را برای آمریکایی‌ها دارند، در صورت اقدام برای استیضاح دونالد ترامپ، بی‌توجهی و غفلت نشان داده و این مسائل را رها کنند.

به گزارش پایگاه هیل، سندرز تاکید کرد: چنانچه در یک سال و یا یک سال و نیم آینده و با نزدیک شدن به التهابات انتخاباتی تمام صحبت کنگره درباره استیضاح ترامپ باشد و هی روی ترامپ و مولر مانور دهند، دیگر ما مجالی برای صحبت درباره مسائلی نظیر بیمه بهداشت و درمان و یا افزایش پایه دستمزد و یا مبارزه با تغییرات آب و هوایی و مابقی مسائل مهم برای مردم عادی آمریکا نخواهیم داشت و من نگران هستم که این در نهایت به نفع ترامپ تمام شود.

پیش از سندرز نیز سناتور الیزابت وارن که از مجلس نمایندگان آمریکا تقاضای آغاز استیضاح ترامپ را کرده گفت: نباید مساله سیاست در چگونگی پاسخ مجلس نمایندگان به گزارش مولر مطرح شود.

او اظهار کرد: اگر هر انسان دیگری چیزهایی که در گزارش مولر مستند شده است را انجام داده بود تاکنون دستگیر شده و به زندان افتاده بود. در کشور ما ممانعت از اجرای عدالت یک جرم جدی است. مولر فکر می‌کرد که قادر به طرح یک کیفرخواست علیه یک رئیس جمهور روی کار در آمریکا نیست. من فکر می‌کنم او در این مورد اشتباه فکر می‌کند اما این اعتقاد او است. مساله مربوط به سیاست نیست بلکه مربوط به اصول است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا برنی سندرز دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه