Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نفر از نیروهای مردمی کمک‌رسان به سیل‌زدگان استان خوزستان در هنگام خدمات‌رسانی و تهیه اقلام موردنیاز براثر تصادف جان‌باختند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، دو نفر از نیروهای مردمی کمک‌رسان به سیل‌زدگان استان خوزستان در هنگام خدمات‌رسانی و تهیه اقلام موردنیاز براثر تصادف جان‌باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مسعود ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در مورد فوت دو بسیجی در حین امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: نیروهای بسیجی ناحیه سپاه کارون در حین انجام ماموریت یکسری اقلام از سه‌راه خرمشهر به مسیر کوت عبدالله جابه‌جا می‌کردند.

خوزستان| کمک‌رسانی سفیران سلامت دانشگاه آزاد واحد دزفول به مناطق سیل‌زده‌جانبازان قطع نخاعی خود را به کاروان کمک‌رسانی سیل‌زدگان خوزستان رساندند+ تصویرکمک‌رسانی نیروی دریایی سپاه به مردم سیل‌زده در ‌روستاهای ملاثانی‌+تصاویر

وی ادامه داد: این دو نفر تصور می‌کردند که مسیر یک بانده را دو طرفه کرده‌اند و این مسیر خودشان است و در همین حین با راننده‌ یک دستگاه تریلی با سرعت تصادف و این حادثه رخ می‌دهد.

معاون فرهنگی ناحیه سپاه کارون افزود: 5 عصر دیروز یک نفر با نام محمد ناصری و امروز صبح سید محسن موسوی فوت کردند اما در حال پیگیری هستند تا در بهشت آباد قطعه ایثارگران تدفین شوند.

به گزارش تسنیم مراسم تشییع و تدفین این دو نیروی امدادرسان مردم فردا سه‌شنبه ساعت 10 صبح از سجادیه تا بهشت‌آباد در قطعه ایثارگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از خوزستان زیبا+فیلم

استان خوزستان با تمدن ۹۰۰۰ ساله و طبیعت بی‌نظیر خود، یکی از پرطرفدارترین استان‌های جنوبی کشورمان است. شهرهای این استان جنوب غربی کشورمان، با مردم خونگرم و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی خود، هر ساله به خصوص در بهار و پاییز میزبان مسافران از سرتاسر کشورمان هستند.

 اهواز مرکز استان خوزستان، آبان، ایذه، اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، خرمشهر، مسجد سلیمان، بهبهان، رامهرمز، باغملک و ... شهرهای این استان بزرگ کشورمان هستند که هر یک دیدنی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند.

 برای تماشای دیدنی های خوزستان باید برنامه چند روزه برای سفر به این شهر در نظر بگیرید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم