Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:27:15 GMT

50 هزار شغل با اولویت مناطق سیل‌زده سامان‌دهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۵۴۳

50 هزار شغل با اولویت مناطق سیل‌زده سامان‌دهی می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: برنامه ما برای سال آینده این است که 50 هزار شغل را در کل کشور با اولویت استان های سیل زده سامان دهی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد مخبر شب گذشته در مراسم افتتاح همزمان 2000 واحد مسکن ارزان قیمت شهرک رسالت و 29 پروژه عمرانی برکت در مشهد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا 3100 طرح در این سفر که به دعوت استاندار محترم بوده است به افتتاح می رسد که مجموعه اعتبارات آن  ها بالغ بر 500میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: با استاندار توافق کردم که بیاییم یک نقطه را در حاشیه شهر مشهد انتخاب کنیم و طرحی را که  مجموعه ای از ساختمان، خانه و مراکز اشتغال است را در آنجا به عنوان یک پایلودی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد شروع به ساخت کنیم.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ادامه داد: در کل کشور قریب به 45 هزار طرح با 42 هزار میلیارد تومان را سرمایه گذاری و قریب به 400 هزار شغل را در چند سال اخیر ساماندهی کردیم که با مردم و برای مردم بودن نکته عمده این فعالیت ها به شمار می رود.

مخبر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یک نهضت اشتغال برای مردم و با مردم شروع کرده و در همین راستا سال گذشته نزدیک 81 هزار شغل را که 40 هزار مورد آن مستقیم بوده را سامان دادیم و برنامه ما برای سال آینده این است که 50 هزار شغل را در کل کشور با اولویت استان های سیل زده سامان دهی کنیم.

گفتنی است امروز علاوه بر افتتاح پروژه 2 هزار واحدی مسکن ارزان قیمت شهرک رسالت مشهد، 29 پروژه عمرانی برکت در حوزه های آموزشی، فرهنگی، آبرسانی و امدادی در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خواجه وند گفت: باتوجه به موضوعات مرتبط با حوزه برق در استان البرز، با هدف رضایتمندی مشترکین و مردم استان، نصب انشعابات مشترکین نخستین اولویت در برنامه‌های کاری این شرکت می‌باشد. اولویت دوم، بهبود وضعیت روشنایی معابر استان می‌باشد که استفاده از ظرفیت پیمانکاران کشوری در دستور کار قرارگرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:با توجه به نزدیک شدن زمان اوج بار سال ۱۴۰۲ در روز‌های گرم سال، برنامه ریزی‌های مدونی در حال انجام می‌باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم عبور موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.
دکتر خواجه وند در پایان موضوعات پیرامونی مانند توسعه مباحث انرژی‌های‌نو را نیز از برنامه‌های در دستور کار این شرکت بیان کردند.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • راه‌اندازی ۳ مرکز مشترک توسعه فناوری در حوزه مواد و ساخت پیشرفته
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری
  • گفتمان و مشارکت مردم جزو اولویت‌های بخش کشاورزی استان قزوین است
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد/ ضرورت مرمت و بهسازی مناطق قدیمی مشهد
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور