Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا کار صعود نایب قهرمان فصل قبل به مرحله حذفی دشوارتر شود.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص این بازی به خبرنگار برنا گفت: بازیکنان پرسپولیس با توجه به بردی که در دیدار رفت مقابل الاهلی بدست آورده بودند، کمی با چاشنی غرور و اینکه از پیش برنده هستند قدم به زمین گذاشتند و همین عامل باعث شد تا الاهلی در شبی که چندان برتری نداشت به سه امتیاز برسد و شکست دور رفت را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در فاز دفاعی برخلاف مسابقات گذشته عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان کمی سردرگم بودند و این آشفتگی سبب شد تا قرمزها نتوانند به هدف خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: باز بازی کردن بازیکنان خط دفاعی سبب شد تا فضاهای بسیاری در اختیار بازیکنان الاهلی قرار بگیرد و همین عامل زمینه را فراهم کرد تا تیم حریف صاحب ضربات پنالتی و ایستگاهی پشت هیجده قدم پرسپولیس شود و توسط عمر سوما مهاجم مطرح خود دوبار دروازه پرسپولیس را باز کند. البته با اینکه پرسپولیس مثل همیشه نبود اما فرصت های نسبتا خوبی را بدست آورد و اگر بازیکنان کمی بیشتر دقت می کردند می توانستند حداقل به یک امتیاز برسند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه قرمزها چقدر شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارند، اظهار کرد: پرسپولیس از چهار بازی خود چهار امتیاز بدست آورده و اگر جدال تیم های السد قطر و پاختاکور ازبکستان هم به تساوی منجر می شد، برای پرسپولیس بهتر بود. با این حال شاگردان برانکو از دو بازی باقیمانده خود برابر پاختاکور و السد باید حداکثر امتیازات را بدست آورد تا شانس صعود خود را به مرحله بعد زنده نگه دارد. ضمن اینکه تیم های سوم نیز راهی ای اف سی کاپ می شوند و باید منتظر بمانیم تا دو هفته پایانی دور گروهی به اتمام برسد تا تکلیف گروه پرسپولیس روشن شود.

ابراهیمی درخصوص فرصت هایی که قرمزها و به ویژه علی علیپور از دست دادند نیز گفت: علیپور در چند فصل اخیر زحمات زیادی کشیده و با پرسپولیس عنوان آقای گلی را هم به ارمغان آورده اما مسائل روحی، ذهنی و خسته بودن به خاطر فشردگی مسابقات سبب می شود تا از کارایی بازیکنان کاسته شود و علیپور از این موضوع مستثنی نیست. با این حال امیدوارم علیپور دوباره به روزهای خوب خودش برگردد و اگر دیشب کمی دقت می کرد می توانست دروازه الاهلی را باز کند.

وی درمورد این موضوع که آیا پرسپولیس برای فصل آینده به مهاجم نیاز دارد، افرود: صددرصد همینطور است و پرسپولیس برای  فصل آتی باید یک مهاجم جذب کند. حتی من شنیده ام مهدی طارمی در لیست برانکو حضور دارد و اگر او دوباره به پرسپولیس بیاید، هم خط حمله قرمزها تقویت می شود و هم اینکه فشارها از روی دوش علیپور کمتر خواهد شد. نباید به بازیکنانی نظیر طارمی که برای بدست آوردن پول به خارج می روند ایراد گرفت چون عمر فوتبالی بازیکنان زود می گذرد و اگر نتوانند خودشان را تامین کنند در آینده به مشکل می خورند. به همین منظور اگر طارمی دوباره به پرسپولیس برگردد تیم برانکو جان تازه ای خواهد گرفت.

ابراهیمی درخصوص مسابقه این هفته پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: باتوجه به شرایط جدول، پرسپولیس به احتمال 70درصد قهرمان می شود. حتی اگر مقابل سپاهان و تراکتورسازی به تساوی برسد بازهم شانس اصلی قهرمانی خواهد بود. شاگردان برانکو اگر بتوانند با حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی از سد زردپوشان عبور کنند می توانند قهرمانی را جشن بگیرند. سپاهان هم به این برد نیاز دارد و مطمئن هستم دیدار جذاب و تماشایی را از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس الاهلی عربستان سپاهان مهدی طارمی ناصر ابراهیمی لیگ قهرمان آسیا قهرمانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان که روز گذشته به کادرفتی سپاهان اضافه شده است، امروز پس از پیروزی یک بر صفر طلایی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. من یک روز است آمده‌ام و از اعتماد باشگاه سپاهان و شخص آقای مورایس تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم هر کاری از دستم برمی‌آید، انجام بدهم.

ویدئو: 330247

او سپس در خصوص مسابقه گفت: یک بازی سخت و بسیار مشکل بود. سپاهان در چند بازی گذشته نسبت به توانایی‌ای که داشت، نتایج قابل قبولی نگرفته بود و فشار روی بچه‌های تیم بود. من در این چرخه بودم و از جای دیگری به اینجا آمدم و می‌توانم بگویم باشگاه‌های ایران آرزوی حضور هر کدام از بازیکنان سپاهان را دارند، چون فوتبالیست‌های قابلی هستند. اما فوتبال گاهی اوقات آنطور که دوست داری پیش نمی‌رود و از نظر روحی و روانی بازیکن را پایین می‌آورد.

امیدیان افزود: فراموش نکنیم ذوب‌آهن هقته قبل ۴-۱ تراکتور را در خانه برده بود و سپاهان هم آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفته است. بازی بسیار سختی بود و خدا را شکر که بچه‌ها با صحبت‌هایی که آقای مورایس انجام داده بودند، با نظم کامل تا آخر بازی کردند و مهم سه امتیاز بود که ما توانستیم بگیریم.

او واکنش به اینکه یک قهر بین هواداران سپاهان و اعضای این تیم ایجاد شده است، عنوان کرد: هر باشگاهی با تماشاچی زنده است. این اتفاقات در تمام دنیا رخ می‌دهد و ممکن است یک جاهایی نتایج باب میل نباشد، اما آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آنقدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد. به هر حال تماشاچی حق دارد؛ شاید گاهی احساسی شود و از نتایج راضی نباشد، اما این تیم و این کادر راه درست را می‌روند و مطمئنم سپاهان با این راه به روزهای اوج برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است