Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@03:05:57 GMT

لرستان؛ رانش زمین در 27 روستای شهرستان دلفان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۶۵۴

لرستان؛ رانش زمین در 27 روستای شهرستان دلفان

فرماندار دلفان گفت: درجریان سیل اخیر27 روستای این شهرستان دچار رانش زمین شده است.

حشمت بهمنی روزسه شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: رانش زمین در روستاهای چشمه مورینه، دم باغ، مله خان، کن خان و نظرآباد بیش از دیگرمناطق بود و ساکنان درمعرض خطراین روستاها در پایگاه های اضطراری ایجاد شده اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی با بیان اینکه بیش ازچهل نقطه ازجاده های روستایی این شهرستان دچار رانش زمین شد، اظهار داشت: رانش زمین درجاده نورآباد به امامزاده ابراهیم بسیار گسترده است و شکاف های عمیق درمحدوده گردنه اشکنی دراین مسیر ارتباطی ایجاد شد.
فرمانداردلفان بیان کرد: رانش زمین در جاده ارتباطی نورآباد به امامزاده پیرمحمد خسارت وارد کرد.
بهمنی اضافه کرد: سیل ویرانگر حدود2 کیلومترجاده آسفالته را درمحدوده رضا ویس درمسیر نورآباد به تنگه گاوشمار تخریب کرده است.
وی ادامه داد: مسیر ارتباطی 400 روستای این شهرستان درجریان سیل دچار خسارت شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و امدادی بازگشایی شدند.
فرماندار دلفان یادآور شد: 10 روستا نیزبه دلیل رانش زمین مشکل ارتباطی دارند که از طریق راه های فرعی و موقت امداد رسانی آنها در حال انجام است. 
به گزارش ایرنا، سیل 11 فروردین ماه سال جاری هشت هزار میلیارد ریال به تاسیسات و زیرساخت های شهرستان دلفان خسارت وارد کرد. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رانش زمین لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت

بنا به این گزارش، آژانس ملی مدیریت بلایای طبیعی اندونزی امروز (سه شنبه) اعلام کرد تیم‌های امدادی در پی رانش زمین دو جسد دیگر را در سولاوسی جنوبی پیدا کرده‌اند و شمار قربانیان این حادثه به ۲۰ تن رسیده است.

باران شدید شنبه شب به وقت محلی باعث رانش زمین در مناطقی از این استان اندونزی شد که در پی آن چند تن مصدوم و چهار خانه نیز مدفون شدند.

عملیات جست‌وجو و نجات در میان مه و بارش باران انجام شد و رانش زمین، جاده ها را مسدود کرد.

به گزارش شینهوا، با پیدا شدن دو جسد آخر، عملیات جست‌وجو پایان یافته است با این حال مقامات محلی همچنان آماده امدادرسانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش زمین در اندونزی/ دست کم ۱۸ نفر جان باختند