Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:05:32 GMT

امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک واگذار شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۶۵۷

امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک واگذار شد

مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک از واگذاری امتیاز تیم فوتسال لیگ برتری این شهرستان به یک شرکت در تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا داود علیزاده ، مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی شبکه خبری تهران نیوزاظهارداشت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح به تیم‌های نظامی مبنی بر عدم امکان استفاده تیم‌های نظامی از سرباز قهرمان، شرایط برای تیم‌داری از سوی باشگاه مقاومت با مشکل مواجه شد چراکه این تیم در فصل جدید مجبور بود تا همانند سایر تیم‌ها با هزینه‌های زیاد، بازیکن جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم فوتسال مقاومت قرچک از توان مالی مناسبی برای جذب بازیکن برخوردار نیست و این امر چاره‌ای جز واگذاری امتیاز را برای مسئولان باشگاه باقی نگذاشت.

مدیرعامل تیم فوتسال مقاومت قرچک افزود: جلسات متعددی با مسئولان شهرستان قرچک در خصوص واگذاری امتیاز به شهرداری و یا سایر ارگان‌های شهرستان برگزار شد ولی مسئولان شهرستان تمایلی برای تیم‌داری از خود نشان ندادند.

 

چگونگی صعود تیم مقاومت از لیگ سه به لیگ برتر

وی عنوان کرد: برای صعود این تیم از لیگ دسته سوم به لیگ برتر کشور بیش از شش سال زحمت کشیده شد ولی توان مالی اندک باشگاه امکان ادامه فعالیت را در شهرستان بدون حمایت‌های مسئولان فراهم نمی‌کرد.

علیزاده بیان داشت: طی دو سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون تومان از سوی شهرداری و سایر ادارات شهرستان به تیم فوتسال مقاومت قرچک کمک شده است. برای این تیم زحمات زیادی کشیده شد و مردم علاقه زیادی به این تیم داشتند به‌گونه‌ای که در زمان برگزاری بازی های در سالن هفت تیر قرچک، بیش از ۳ هزار تماشاچی از نزدیک بازی این تیم را مشاهده می کردند ولی با رفتن تیم از قرچک، شهرستان از این ظرفیت عظیم بی‌بهره شد.

وی گفت: امتیاز این تیم به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به یک شرکت تهرانی واگذار شده و از دهم اردیبهشت ماه، اسناد تیم واگذار می‌شود.

 

باز هم بهانه بی اطلاعی و واگذاری تیم‌ها در میان سکوت مسئولان

محسن خرمی شریف ، شهردار قرچک نیز در ارتباط با واگذاری امتیاز باشگاه مقاومت قرچک گفت: مجموعه شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک در طول فعالیت این تیم در لیگ برتر، کمک‌های مادی مناسبی کرده اند که در این میان، نقش شهرداری قرچک برجسته‌تر است.

وی با تأکید بر حمایت مجموعه شهرداری از تیم‌های ورزشی به‌منظور ارتقاء نشاط اجتماعی در جامعه گفت: با بررسی های صورت گرفته این نتیجه حاصل شد که تیم‌داری به صلاح شهرداری و باشگاه مقاومت قرچک نیست و بهتر است تا شهرداری همچون گذشته، از این تیم حمایت مادی و معنوی داشته باشد.

شهردار از واگذاری امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک اظهار بی‌اطلاعی کرد، پیش از این نیز امتیاز تیم لیگ برتری شهید منصوری قرچک به شهر دیگری واگذار شده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد

دیدار سوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان ایران با انجام چهار دیدار برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ بازی‌های سوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز(شنبه 25 فروردین) با انجام چهار دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این مرحله، کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه 105 بر 80 به پیروزی رسید. در این بازی امیرحسین یازرلو با 30 امتیاز، 3 پاس گل، 3 توپ ربایی و کارایی 31 بهترین بازیکن بود. با کسب نخستین پیروزی تیم کاله، سری 2 بر یک به سود تیم ذوب آهن شد.

در دیگر بازی این مرحله، مهرام تهران به مصاف تیم صنعت مس کرمان رفت و این دیدار را با نتیجه 92 بر 79 واگذار کرد. مهدی افخمی در این دیدار با 26 امتیاز، 6 پاس گل، 4 ریباند و کارایی 23 بهترین بازیکن شد. سری این دیدار 2 بر یک به نفع تیم مهرام است.

سومین دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و طبیعت تهران در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و پالایش نفت دومین پیروزی خود را با نتیجه 85 بر 82 به دست آورد. در این بازی حامد حدادی با 18 امتیاز، 20 ریباند، 8 پاس گل و کارایی 31 به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. سری این دیدار 2 بر یک به سود پالایش نفت آبادان شد.

شهرداری گرگان در این مرحله مقابل تیم لیموندیس شیراز به میدان رفت و سومین پیروزی خود را با نتیجه 88 بر 73 کسب کرد. ارسلان کاظمی در این دیدار با 14 امتیاز، 18 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 31 بهترین بازیکن بود. شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی پیاپی، به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • تیم فوتسال کیان سپهر بوانات قهرمان جام رمضان یزد
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک
  • مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید
  • چند خبر کوتاه از شهرستان فریمان
  • شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی راه یافت
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد