Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهرام نیا،نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس در جلسه بررسی روند ساخت سد گرین نهاوند گفت:برخی با نگاه‌های خاص عنوان می‌کردند که ساخت سد به چه درد می‌خورد و یا اینکه نیازی نیست، اما امروز با توجه به وجود بحران سیلاب در کشور این نیاز بیش‌از پیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر پروژه مجتمع آبرسانی گاماسیاب با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان برای تأمین آب شرب سالم و تصفیه‌ شده برای ۲۳ روستا در حال ساخت است.

بهرام نیا با اشاره به سیلاب و بارش های اوایل سال جاری در نقاط مختلف کشور، افزود:وزیر نیرو و همکارانشان از همان ابتدا پای کار بودند و  با پایش، میزان ورودی و خروجی آب سدها، تاسیسات آبی را مدیریت می کردند که بنده نیز در کمیسیون انرژی مجلس از اقدامات شایسته ایشان تقدیر نمودم.

وی ادامه داد:امروز کشور در بحث سیلاب خسارات زیادی را متحمل شده که خوشبختانه با ورود همه‌ جانبه دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های نظامی این مشکلات بر مردم سیل‌ زده هموارتر شده است.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در بحث بارش‌های اخیر رکورددار جهانی، کشوری و استانی با بارش ۱۶۰ میلی‌متر در ۲۴ ساعت بود، ادامه داد: با آمادگی‌هایی که پیش از بحران از طرف مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت این خسارات در نهاوند به حداقل رسید اما باز هم با این وجود طبق آخرین آمار ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های راه، منازل مسکونی و کشاورزی شهرستان وارد شد.

انتهای پیام/ ا

اقدامات وزارت نیرو در مدیریت سیلاب، شایسته قدردانی است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت 33 نفر در افغانستان بر اثر سیل

سخنگوی سازمان ملی بلایای طبیعی افغانستان اعلام کرد بر اثر بارش شدید باران، بارش برف و سیلاب‌های شدید طی سه روز گذشته در مناطقی از این کشور دست‌کم ۳۳ نفر جان خود را از دست داده و ۲۷ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، تقریباً نیمی از ۳۴ ولایت افغانستان از جمله کابل از روز جمعه شاهد بارش شدید باران یا برف بوده که موجب جاری شدن سیلاب‌های ناگهانی در بخش‌هایی از این کشور شده و خسارات جانی و مالی به بار آورده است.

مقامات افغانستان اظهار کردند در پی بارندگی‌های شدید، بارش برف و جاری شدن سیل در چندین ولایت این کشور تاکنون دست‌کم ۳۳ فوتی و ۲۷ مورد مصدومیت گزارش شده است.

مقامات افغانستان با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ خانه نیز بر اثر سیل آسیب دیده است، افزودند: سیلاب‌های ناگهانی همچنین زمین‌های کشاورزی و ۷۵ کیلومتر از جاده‌های این کشور را تخریب کرده و بیش از ۲۰۰ راس دام نیز تلف شده است.

به گزارش شینهوا، مقامات افغانستان همچنین خاطرنشان کردند: سازمان‌های امدادی با حمایت مسئولان به ۲۲ هزار و ۸۵۱ خانواده سیل‌زده کمک‌های بشردوستانه ارائه کرده‌اند و روند کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • بارندگی شدید و سیلِ روز‌های اخیر افغانستان؛ ۳۳ نفر جان باختند!
  • فوت 33 نفر در افغانستان بر اثر سیل
  • بارندگی و سیلِ روزهای اخیر جان ۳۳ نفر را در افغانستان گرفت
  • بارش‌های بهاری و سیل خروشان در خراسان جنوبی+فیلم
  • افزایش ۱۴ درصدی بارش های اردبیل طی سال‌های اخیر
  • احیای اکوسیستم‌های آبی با رهاسازی‌های مناسب توسط وزارت نیرو
  • افزایش ۱۴ درصدی متوسط بارش استان اردبیل طی سامانه اخیر