Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرود ساروقی گفت: تخریب ۲ واحد گلخانه، ۲۷۸ کیلومتر کانال آب بر، ۲ هزار ۱۰۰ متر مکعب استخر ذخیره آب، ۱۰۰ واحد استخر و بند‌های خاکی، چهارایستگاه پمپاژعمومی، ۱۳ دستگاه موتور پمپ، ۱۱ حلقه چاه کشاورزی، ۲۴۸ کیلومتر جاده بین مزارع، ۲۴ رشته قنات، ۷۱ بند آب بر و ۶ واحد دامداری و مرغداری صنعتی از جمله خسارت‌های سیل در بخش کشاورزی شهرستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: همچنین در بخش شیلات به شش واحد پرورش ماهی خسارت وارد شده و ۲۳ هزارقطعه بچه ماهی و ۱۳ تن ماهی پرواری نیز تلف شدند.

مدیر جهاد کشاورزی دلفان بیان کرد: تخریب ۲ هزار و ۳۵۸ اصطبل و انبارعلوفه، ۸۱۸ تن علوفه دامی، ۱۸ راس گاوشیری و ۴۹۶ کندو زنبور عسل از دیگر خسارت سیل اخیر در بخش دامداری است.

ساروقی اضافه کرد: درجریان سیل چهار راس اسب، ۷۹۴ راس دام سبک روستاییان نیز تلف شدند، همچنین به بیش از ۱۴ هزار هکتار از اراضی زراعی و ۷۱۸ هکتار باغات نیزخسارت وارد شد.

انتهای پیام /د

سیل ۲۱۶۰ میلیون ریال به بخش کشاورزی دلفان خسارت زد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خسارات بسیار به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش لوداب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _ پنجشنبه، نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از بخش لوداب و بررسی خسارات وارده ناشی از بارندگی اخیر، اظهار کرد: بارش‌های سیل‌آسای چند روز اخیر خسارات زیادی به مردم و کشاورزان در این منطقه وارد کرده‌است.

وی با اشاره به پراکندگی مناطق و روستاهای لوداب، افزود: بارش‌ها به زمین‌های زراعی و منازل مردم خسارت وارد کرده است که از بنیاد مسکن خواستیم اقدامات لازم در خصوص گل‌ولای وارد شده به منازل مردم و زمین‌های کشاورزی انجام و از انحراف آب جلوگیری شود تا بیش از این به مردم خسارت وارد نشود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شکستگی چند پایه برق دچار موجب قطعی برق برخی از روستاهای لوداب شده بود که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چندین پایه و سیم برق به منطقه انتقال داده شد تا برق سریع وصل شود.

وی تصریح کرد: انحراف رودخانه باعث شستگی پل‌ها و خسارت زیاد به جاده روستای چین شده بود که راهداری با کمک بنیاد مسکن اقدامات مورد نیاز را انجام داد تا آب بیش از این به جاده خسارت وارد نکند.

روستا با اشاره به بازگشایی دهانه پل روستای گرگیان، خاطرنشان کرد: باید پل استانداردی در این روستا احداث شود.

وی گفت: قرار شد خسارت وارد شده به مردم و کشاورزان توسط نهادهای مربوطه احصاء و به ستاد بحران اعلام شود تا از طریق کمک‌های بلاعوض یا اعطای تسهیلات خسارت مردم جبران شود.

کد خبر 739983

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • ریال 92 ساله شد (+تصاویری از اولین پول های ریالی ایران)
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • خسارت ۳ هزار میلیارد ریالی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد
  • سرمایه گذاری هزار و ۸۴ میلیارد ریالی طرح کشاورزی در استان همدان
  • سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریالی بخش کشاورزی در استان همدان
  • خسارت میلیاردی به امور زیربنایی و کشاورزی در پی بارش باران