Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@12:19:27 GMT

روحانی نمایشگاه کتاب را افتتاح نکرد!

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۹۱۷

پس از لغو پی درپی سفرهای رئیس جمهور، این بار حضور روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب هم لغو شد.
به گزارش صدای ایران از ایرنا، مراسم افتتاحیه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور دکتر حسن روحانی؛ رئیس جمهوری سه شنبه سوم اردیبهشت 98 (فردا) لغو و این آیین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر حسن روحانی که قرار بود در مراسم افتتاحیه سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران حضور یابد به دلیل برنامه پیش بینی نشده در این مراسم حضور نخواهد داشت.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه 98 با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ ساعت 8 صبح در مجموعه چهل‌سرا واقع در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا ، براساس اعلام قبلی ستاد اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، این نمایشگاه براساس دعوتنامه های تنظم و ارسال شده بنا بود روز سه شنبه با حضور رئیس جمهوری در محل کتابخانه ملی برگزار شود که این برنامه امروز صبح لغو و قرار شد طبق دعوتنامه های جدید آیین افتتاحیه فردا در محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شود که لحظاتی پیش لغو شد. 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب، یکی از میهمانان خارجی بخش بین الملل نمایشگاه در آخرین شب برگزاری آن، «یاسر عبدالرضا» رایزن فرهنگی عراق بود که از بخش‌های مختلف نمایشگاه بین الملل قرآن کریم بازدید و از برگزاری موفق نمایشگاه تمجید و از دست اندرکاران آن تقدیر کرد.

وی در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگار تقریب درباره ارزیابی خود از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران گفت: امروز افتخار دارم که از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کردم که همه ساله در تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. ویژگی متمایز نمایشگاه امسال، مسئله فلسطین، مسئله غزه، مسئله مقاومت و ایستادگی است، مسئله‌ای که امت اسلام با آن روبرو است،اگر ما به قرآن چنگ بزنیم، قادر خواهیم بود با تمام چالش‌هایی که رخ می‌دهد، مقابله کنیم.

عبدالزهرا خاطر نشان کرد ما امروز نیاز داریم که فقط به مسائل ظاهری قرآن کریم نپردازیم، بلکه به محتوا و مفاهیم قرآن نیاز داریم، اینکه از آن قدرت و ایثار و فداکاری و مقاومت را الهام بگیریم و با چالش‌های پیش روی  امت اسلام در جهان مقابله کنیم.

وی درباره مهمترین نکات مثبت نمایشگاه امسال گفت امسال دیدم که نمایشگاه شاهد حضور کشورهای مختلف به ویژه کشورهای منطقه بود ، ویژگی متمایز امسال حضور این تعداد زیاد از هنرمندان عرب در نمایشگاه بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم،اکثر کشورهای اسلامی و عربی حضور پررنگی در نمایشگاه بین المللی قرآن داشتند.

عبدالرضا درباره اینکه آیا در عراق هم فعالیت‌های قرآنی خاصی همچون نمایشگاه تهران برگزار می‌شود؟ به تقریب گفت: در عراق، همواره برنامه‌هایی از سوی عتبه‌های حسینی، عباسی و علوی برگزار می‌شود. مراسم و برنامه‌های خاصی را به ویژه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند، اما هنوز شاهد فعالیت‌‎هایی مانند نمایشگاه بین المللی تهران در عراق نبوده‌ایم.

رایزن فرهنگی عراق درباره اینکه مسلمانان چگونه می‌توانند در پرتو قرآن کریم متحد شوند، گفت: در سایه چالش‌های بزرگی که امت اسلام با آن روبرو است، و امروز با چالش‌های پیاپی روبرو هستیم، هیچ راه وگزینه‌ای در برابر ما جز تمسک و چنگ زدن به قرآن کریم وجود ندارد، بنابراین، چنگ زدن به قرآن کریم، مسئله اساسی است و باید به آن چنگ بزنیم و تنها راه خلاص و نجات در تمسک به قرآن است.
 

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰۰۰۰ نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله
  • حضور تجار۱۰۰ کشور در نمایشگاه ایران اکسپو در تهران
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد