Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مهارت‌آموزی ۱۸۷ هزار سرباز در سال ۹۷، از برنامه‌ریزی برای آموزش ۲۴۰ هزار سرباز در سال ۹۸ خبر داد. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد کل نیروهای مسلح برای مهارت‌آموزی سربازان وظیفه در این رابطه اظهار کرد: در سال 97، با شعار "کمیت، کیفیت و فرهنگ‌سازی، برای آموزش مهارت‌آموزی حدود 200 هزار سرباز برنامه‌ریزی شده بود که مهارت‌آموزی حدود 187 هزار نفر در پایان سال 97 تحقق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در سال 97، حدود 110 هزار سرباز، آموزشهای فنی حرفه‌ای را توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، حدود 27 هزار نفر آموزش کشاورزی را توسط وزات جهاد کشاورزی، حدود 20 هزار سرباز آموزشهای سبک زندگی را توسط وزارت ورزش و جوانان طی کرده و حدود 30 هزار سرباز نیز که با تخصص قبلی وارد خدمت شده بود، با غربالگری شناسایی شده و مورد تأیید قرار گرفتند همچنین 800 سرباز نیر آموزشهای مربی‌گری را طی کرده و مدرک گرفتند.

به گفته وی در سال 98 تحقق شعارهای افزایش کیفیت، تنوع مهارت، توسعه آموزش و اشتغال، مدنظر نیروهای مسلح است.

کمالی تصریح کرد: در این راستا در سال 98 برای آموزش تخصصی 240 هزار سرباز برنامه‌ریزی شده که حدود 120 هزار نفر در حوزه فنی‌ و حرفه‌ای توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، 30 هزار نفر در امور کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی، 40 هزار سرباز در حوزه ورزش و سبک زندگی توسط وزارت ورزش و جوانان، 30 هزار سرباز در تخصص مربوط به فناوری اطلاعات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 20 هزار سرباز در حوزه فرهنگی و تبلیغاتی توسط عقیدتی و سیاسی آموزش خواهند دید که حداقل باید 200 هزار سرباز منجر به نتیجه و دریافت گواهی شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در سال 98، در رابطه با آموزشهای عمومی نیز در محورهای امداد و نجات، مهارت زندگی و کسب و کار، فضای مجازی، امور مالی، عقیدتی و سیاسی توسط هلال‌احمر، وزارت ورزش و جوانان، شرکت ایرانسل، بانک انصار و سازمانهای عقیدتی و سیاسی حداقل برای 200 هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

پیشنهاد وزیرکشور برای کاهش مدت سربازی

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سربازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سربازی سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا

وزیر کشور نیجر با بیان اینکه این کشور در حال برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا است، ابراز تمایل کرد که در حوزه خرید تسلیحات و آموزش نظامی با روسیه همکاری کند.

به گزارش ایسنا، «محمد تومبا» وزیر کشور «نیجر» گفت این کشور در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی است و در همین راستا یک مقام ارشد نظامی آمریکا به‌زودی به نیجر سفر خواهد کرد.

وزیر کشور نیجر به خبرنگاران گفت: «ما همچنان در حال کار بر روی خروج نیروهای آمریکایی از نیجر هستیم. فکر می‌کنم به‌زودی یک ژنرال آمریکایی برای رایزنی درباره برنامه خروج (سربازان آمریکا) به نیجر سفر خواهد کرد.»

علاوه بر این، وزیر کشور نیجر گفت این کشور مایل است در حوزه آموزش نیروهای محلی با مسکو همکاری کرده و از روسیه سلاح خریداری کند.

تومبا در این باره گفت: «همکاری ما با روسیه در حوزه آموزش نظامی است که برای مبارزه با تروریسم ضروری است. ما می‌خواهیم سربازانمان کار با سلاح و نبرد را توسط نیروهای روسیه آموزش ببینند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی