Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@21:36:47 GMT

تست دوپینگ وزنه‌بردار معلول تایید شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۹۵۰

تست دوپینگ وزنه‌بردار معلول تایید شد

فرزین نوری وزنه بردار معلول کشورمان در دسته 72 کیلوگرم پس از تایید شدن تست دوپینگش به مدت چهار سال از حضور در میادین مختلف محروم شد.

فرزین نوری وزنه بردار معلول کشورمان در دسته ۷۲ کیلوگرم که در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۷ جوانان در تابستان سال گذشته در امارات تست دوپینگ وی مثبت اعلام شده بود، با اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک مثبت شدن تست دوپینگش مورد تأیید قرار گرفت و به مدت ۴ سال از شرکت در میادین مختلف محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک محمدی رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان با تأیید این خبر گفت: از اردیبهشت سال گذشته که مسؤولیت انجمن وزنه برداری معلولان را برعهده گرفتم تا به الان این وزنه بردار هیچ جایگاهی حتی در رده سنی جوانان نیز نداشت. وی تنها در بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات در دسته ۷۲ کیلوگرم شرکت کرده بود که در آن بازی‌ها موفق به کسب مدال نقره شد و از آن زمان تاکنون در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده است.

وی در پایان افزود: در طی یکسال اخیر وی حتی یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است که الان با این محرومیت بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست بدهد. حال این که بعضی‌ها عنوان کردند نوری پارالمپیک را از دست داد باید بگویم که وی جایگاهی در ساختار تیم ملی نداشته که الان با این محرومیت پارالمپیک ۲۰۲۰ را از دست بدهد. ما حتی در خرداد سال گذشته دو دوره مسابقات زیر ۲۵ سال را برگزار کردیم که وی در این مسابقات نیز حضور نداشت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از نشست امروز با سجاد انوشیروانی، رییس فدراسیون، لیست ۱۴ نفره تیم ملی را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه اعلام کرد.
حمید زارع، عبدالله بیراندوند، ایلیا صالحی پور، علی عالیپور، میر مصطفی جوادی، علیرضا عباسپور، علیرضا معینی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، آریا پایدار، آیت شریفی و علی داودی ۱۴ وزنه‌برداری هستند که باید روز ۳۱ فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند. 
دور جدید تمرینات تیم ملی به صورت ممتد تا المپیک پاریس از روز اول اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت وزنه‌‎بردار ‌خوزستانی‌ به اردوی تیم‌ملی
  • فراخوان ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی؛ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت
  • 14 وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۱۴ وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال/ دور جدید تمرینات از اول اردیبهشت