Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:33:25 GMT

مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۹۶۱

مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی در قزوین برگزار می‌شود

حمید زینالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آخرین شنبه ماه آوریل «۷ اردیبهشت ماه» از سوی مجامع بین المللی تحت عنوان روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است که هرساله شعاری نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: شعار روز جهانی دامپزشکی در سال ۲۰۱۹ «ارزش و جایگاه واکسیناسیون» است و با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان استان پیشرو در واکسیناسیون آنفلوانزا مطرح بوده و عدم مشاهده بیماری آنفلوانزا در استان طی سال گذشته، پیشنهاد شد که مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در استان قزوین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینالی بیان کرد: مراسم ملی روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و معاونین و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور وتعدادی از ادارات کل، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت خانه‌های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین استاندار و مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی، روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ در محل سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به جایگاه استان قزوین در صنعت طیور کشور، خوشبختانه در یکسال گذشته با همکاری مدیران واحدهای پرورش طیور، انجام به موقع واکسیناسیون علیه بیماری آنفلوانزا و رعایت ضوابط بیوسکیوریتی موردی از بیماری آنفلوانزا در استان قزوین مشاهده نشد.

کد خبر 4598132

منبع: مهر

کلیدواژه: دامپزشکی قزوین واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه تکریم و معارفه اعضای نظام دامپزشکی استان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی ، دامپزشکی در سالن اجتماعات موزه‌  تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان گفت: 120 مرکز مایه کوبی داریم و ظرفیت بالایی در آموزش و فارغ‌التحصیلان دامپزشکی در استان وجود دارد و باید فکری اساسی برای اشتغال این افراد داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت :  آذربایجان غربی جایگاه ویژه‌ای در صنعت دامپروری در کشور دارد ویکی از قطب‌های کشور در بخش مهم است.

  شهبازی افزود: در حوزه دام سبک و بخصوص زنبورداری رتبه اول کشور را داریم.

در پایان این مراسم از زحمات تمامی اعضا و همچنین دکتر سعید بهرامی رییس قبلی شورا تقدیر   شد و حکم ریاست دکتر رضا اطمینان‌فر رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان   اعطا شد.

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • رهاسازی ۱۲ میلیون متر مکعب آب سد نهب قزوین+ فیلم
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر
  • مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود