Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@06:12:54 GMT

مراسم افتتاح رادیو کتاب برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۹۷۷

مراسم افتتاح رادیو کتاب برگزار شد

مراسم افتتاح رادیو کتاب با شعار «صدای کتاب، صدای دانایی» در رادیو برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم- قائم‌مقام رئیس صدا و سیما، حمید شاه‌آبادی- معاون صدا و جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی دراستودیو ۲۹ ساختمان رادیو برگزار شد.

رادیو کتاب از یکشنبه، اول اردیبهشت به مناسبت برپایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع حول محور کتاب همچون «گلستانه» و «صدای کتاب» فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله اردیبهشت ایران با جشن و گردهمایی کتاب و کتاب‌خوانان رنگ دانایی و آگاهی می‌گیرد. امسال نیز همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رادیو همسو و همراه با دوستداران کتاب به انعکاس تلاش یک ساله تولیدکنندگان کتاب می‌پردازد و با برپایی استودیو پخش زنده در محل برگزاری نمایشگاه کتاب در محوطه مصلی تهران، مهم‌ترین رخداد فرهنگی کشور را گزارش می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رادیو کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اللهیاری مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام فرصت داشتند. ناشرانی که برای شرکت در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به صفحه «ثبت‌نام ناشران داخلی» در سامانه ketab.ir در بخش «پیگیری ثبت‌نام نمایشگاه» نسبت به ثبت شماره حساب بانکی و واریز وجه علی‌الحساب دریافت غرفه اقدام کنند.

وی در خصوص متراژ و هزینه غرفه‌ها گفت: مبلغ دریافتی بر اساس قیمت مندرج در آیین‌نامه نمایشگاه است که ناشران در زمان ثبت نام اولیه آن را مشاهده کرده‌اند. متراژ تخصیص یافته و مجموع مبلغ دریافتی در این مرحله، به صورت علی‌الحساب خواهد بود. بنابراین در مرحله بعدی با جانمایی نهایی و تعیین متراژ نهایی غرفه، صورت حساب نهایی وجه غرفه صادر خواهد شد و با تکمیل وجه نهایی، غرفه‌های ناشران تحویل می‌شود.

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ادامه گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد درخواست ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه، درصورتی‌که ناشران نتوانند در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، ناشران متقاضی موجود در فهرست رزرو جایگزین خواهند شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080889 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران