Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دیدار‌های برگشت لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب با برگزاری دیدار‌هایی در کشور‌های مختلف برگزار شد و در یکی از دیدار‌ها پرسپولیس نماینده ایران مقابل الاهلی عربستان بود.
در این بازی که با شکست قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید، سیامک نعمتی و علی علیپور دو مهاجم این تیم در پیشانی خط حمله بودند که عملکرد مناسبی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور مهاجم قائمشهری و گلزن اول سرخپوشان در این بازی نتوانست از چند فرصت مناسب برای گلزنی بهره ببرد که برانکو دلیل این بازی نه چندان خوب را خستگی مفرط دانست.
نمره فنی علی علیپور از نگاه سوفا اسکور در شب کابوس وارش برابر الاهلی ۸/۶ اعلام شد که نمره او حتی از سروش رفیعی بازیکن تعویضی هم کمتر بود!
بعد از علیرضا بیرانوند که با نمره ۷/۵ ضعیف‌ترین بازیکن میدان شناخته شد، سیامک نعمتی هم با نمره ۱/۶ جزو بد‌های دیدار شب گذشته بود هرچند شوت بسیار زیبای او را دروازبان الاهلی دفع کرد.
اما هرچقدر بازیکنان مازندرانی در خط هجوم نتواستند انتظارات را برآورده کنند، شجاع خلیل زاده با درخشش در خط دفاع و نیز با به ثمر رساندن گل در لحظات آخر توانست نمره ۴/۷ را کسب کند.
انتهای پیام/س  
زوج علیپور و نعمتی، خسته و گل نزن‌تر از همیشه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

کد خبر 846315 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی