Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@16:28:41 GMT

آغاز توزیع شکر تنظیم بازار در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۶۹۹۶

آغاز توزیع شکر تنظیم بازار در استان سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جعفر جورابلو مدیر عامل اتحادیه تعاونی روستایی استان سمنان گفت: در این مرحله از توزیع شکر، ۱۰۰ تن از این کالا در اختیار واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف این استان قرار گرفته و توزیع می‌شود.

وی افزود: از اسفند ماه سال ۹۷ تاکنون ۴۲۰ تن شکر در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / گ 

جزئیات آغاز توزیع شکر تنظیم بازار در استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار

به گزارش قدس آنلاین، اردیبهشت‌ماه سال گذشته بود که به‌دنبال درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت و در حالی که این شرکت‌ها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را داشتند، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت. 

البته مناقشه درباره قیمت بلیت هواپیما به ماه‌های پیش از این تاریخ برمی‌گشت؛ زمانی‌که سازمان هواپیمایی از آذرماه از درخواست ایرلاین‌ها برای تغییر بلیت با توجه به افزایش نرخ ارز خبر داده بود و حتی در برهه‌ای هم ایرلاین‌ها با استناد به آزادسازی نرخ بلیت در قانون پنجم توسعه، قیمت‌ها را تغییر دادند؛ اما پس از آن اعلام شد که شرکت‌ها باید صبر کنند تا افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

با گذشت نزدیک به یک سال از زمان آخرین تغییرات رسمی در قیمت بلیت هواپیما، این موضوع بار دیگر مطرح شده است و بار دیگر شرکت‌ها درخواست افزایش قیمت بلیت را دارند و در مواردی حتی به‌صورت غیررسمی هم افزایش نرخ بلیت از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی دیده می‌شود، با وجود این همچون سال گذشته، هرگونه تغییر قیمت بلیت به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

در این خصوص محمد محمدی‌بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - ۲۰ فروردین‌ماه درباره تصمیم گیری برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما گفته بود: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت‌ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

البته پس از آن اخباری مبنی‌بر افزایش قیمت بلیت هواپیما در فاصله دو هفته‌ای و تا پایان فروردین منتشر شد، اما سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این قید زمانی برای تغییر قیمت بلیت صحت ندارد و تصمیم‌گیری برای قیمت بلیت منوط به جلسه ستاد تنظیم بازار است.

تغییر قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

در این خصوص احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- به‌تازگی درباره قیمت بلیت هواپیما، گفت که هنوز رای دیوان عدالت اداری درباره قیمت‌گذاری‌های بلیت هواپیما نهایی نشده و تا زمانی که ابلاغ شود همچنان ستاد تنظیم بازار تصمیم‌گیرنده اصلی در این زمینه است.

به گفته او، قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است و باید منتظر ماند تا ستاد تنظیم بازار در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت