Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گوگل می‌خواهد ربات‌های بیشتری را وارد دنیای روزمره انسان‌ها بکند و به همین دلیل به‌جای تمرکز بر ایده‌های فانتزی، روی ابزار خودکار ساده‌تری مانند بازوهای رباتیک متمرکزشده است. گوگل می‌خواهد ربات‌های بیشتری را وارد دنیای روزمره انسان‌ها بکند و به همین دلیل به‌جای تمرکز بر ایده‌های فانتزی، روی ابزار خودکار ساده‌تری مانند بازوهای رباتیک متمرکزشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، کمپانی گوگل در ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا فناوری‌های رباتیک خود را مجدداً راه‌اندازی کند اما از آن زمان تاکنون در رابطه با ابتکاراتش صحبتی به میان نیاورده است. بااین‌حال به‌تازگی وینسنت ونهوک به‌عنوان رهبر جدید بخش رباتیک گوگل چشم اندازهای جدید این کمپانی را مشخص کرده است.

از اظهارات ونهوک مشخص است که است که گوگل قصد دارد تا راه‌هایی جدیدی را برای ارتباط ربات‌ها با انسان‌ها امتحان کند. علاوه بر این پرداختن به مسیریابی رباتیک، بازوهای رباتیک و لوکو موشن (روش‌هایی که ربات‌ها برای جابه‌جایی خودشان از جایی به‌جایی دیگر استفاده می‌کنند) هم در دستور کار گوگل قرار گرفته است.
 
ونهوک دراین‌باره اظهار کرده است که:« داشتن ربات‌هایی که می‌توانند بدوند، بپرند و ترفندهایی را انجام بدهند برای همه جالب است. این یک بستر مناسب برای تست کلاس‌های گسترده‌ای از الگوریتم‌ها است.»

جالب است بدانید که تلاش‌های گوگل درزمینهٔ رباتیک همیشه منجر به ایجاد ابتکارات زیادی شده است. این بخش از این کمپانی که بانام رپلیکنت (Replicant) شناخته می‌شود، با خلق سیستم‌عامل اندروید توسط اندی رابین در سال 2013 میلادی راه‌اندازی شد. این کمپانی توانست با کمک رابین چندین استارت‌آپ رباتیک دیگر نظیر بوستون دینامیک را راه‌اندازی کند که اکنون این کمپانی برای سازه‌های روباتیک خود مشهور است. 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل مسیریابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) استفاده از برانکارد رباتیک در جنگ اوکراین و روسیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) استفاده از برانکارد رباتیک در جنگ اوکراین و روسیه
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند