Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@04:39:06 GMT

کرانچار ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۰۱۰

کرانچار ماندنی شد

نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دیروز برگزار شد. در این نشست مهدی تاج گزارشی از نحوه جذب سرمربی جدید تیم ملی ارایه داد.


روز گذشته جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد که در بخشی از این جلسه گزارش کمیته فنی در مورد نحوه عملکرد تیم امید در بازی های مقدماتی المپیک گروه c در تهران ارایه شد اما پیشنهادی از سوی اعضای کمیته فنی در مورد برکناری کرانچار ارایه نشد و اعضای هیات رییسه هم چنین بر حمایت از تیم امید در ادامه بازی ها تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این جلسه اعضای کمیته فنی از عملکرد کرانچار در تیم امید گلایه کردند و در مصاحبه با رسانه ها از برکناری کرانچار حرف زدند که یکی از این اعضاء حسین کلانی بود.


گفتنی است کرانچار تا پایان بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و در صورتی که تیم امید را راهی المپیک کند در این بازی ها نیز روی نیمکت تیم ایران خواهد نشست. فدراسیون فوتبال در صورتی که بخواهد قرارداد کرانچار را یک طرفه فسخ کند باید 350 هزار دلار غرامت به به این مربی کروات پرداخت کند. البته این احتمال وجود دارد در روزهای آتی با ادامه حضور کرانچار در تیم امید تغییراتی در کادر فنی صورت گیرد. اینکه دستیاران جدیدی به کادر فنی تیم امید اضافه شوند که این به راحتی امکان پذیر است به این خاطر که هیچ یک از دستیاران کرانچار شرط فسخ قرارداد ندارند.


تیم امید اردوی بعدی خود را خرداد ماه آغاز خواهد کرد. بعد از پایان بازی های لیگ برتر. کرانچار برنامه های آماده سازی تیم امید در ادامه مسیر را به کمیته فنی ارایه داده است. با ادامه حضور کرانچار روی نیمکت تیم ملی امید، مسئولیت نتایج این تیم رسما برعهده مهدی تاج خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال کرانچار ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه مصدوم شد

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدای بازی با نفت آبادان مصدوم شد تا از بازی بیرون برود.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای داردو احتمالا ۳ الی ۴ هفته دور از ترکیب پرسپولیس خواهد بود. البته قرار است وضعیت دقیق مصدومیت این بازیکن فردا و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شود.

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی