Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی"  گفت: در راستای مقابله هدفمند و تاثیر گذار با پدیده شوم قاچاق، طرح های ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی یک ماه گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و سایر رده های انتظامی استان به مرحله اجراء گذاشته شد. وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح، 247 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف و 612 متهم شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کشفیات کالای قاچاق از این خودروها شامل کالاهای سلامت محور، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و سیگار می باشد، گفت: در این طرح 25 محموله قاچاق با ارزش بالای 100 میلیون تومان و 7 محموله قاچاق با ارزش بالای 500 میلیون تومان توسط مأموران انتظامی کشف شد. سردار گودرزی ارزش محموله های قاچاق کشف شده را 245 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 71 درصد افزایش داشته است. وی تأکید کرد : پلیس فارس در اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس وظایف قانونی خود، در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از همه ظرفیت ها و امکانات لازم استفاده کرده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.   

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز استان فارس خودرو سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی ۶۷ هزار و ۷۵۰ قلم لوازم آرایشی و ۳۳۶ قلم بلوریجات خارجی قاچاق از این خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: دراین‌خصوص راننده کامیون دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6085620

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کسب رتبه نخست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار / افزایش ۹ درصدی کشفیات محیط زیست
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی