Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی مشفقیان، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: این مراسم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و پس از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد و آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
وی ادامه داد: علاوه بر این، چهارشنبه و پنجشنبه نیز در شهرهای کازرون و قم مراسم بزرگداشت آیت الله ایمانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: همزمان با برگزاری این مراسم، همایش ملی و منطقه ای حوزه انقلابی – حوزه منتظر نیز پنجم اردیبهشت در شیراز برگزار می شود.
مشفقیان گفت: فراخوان ارسال مقالات به دبیرخانه همایش از اسفند 97 انجام شد که 100 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این میان 9 مقاله برتر معرفی خواهد شد.
وی اضافه کرد: این همایش با موضوعات طلبه انقلابی، طلبه منتظر، حوزه انقلابی و حوزه منتظر برگزار خواهد شد.
آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه فقید شیراز شامگاه دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه 97 پس از تحمل دوره ای بیماری، دعوت حق را در شیراز لبیک گفت.
وی هشتم اردیبهشت 97 استعفانامه خود را تقدیم رهبرمعظم انقلاب کرد و علت استعفا را ضعف شدید جسمانی بیان کرد.
آیت الله اسدالله ایمانی اواخر بهمن 78 به فرمان رهبر معظم انقلاب به نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز منصوب شد.
مرحوم ایمانی پیش از آن نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه شهر بوشهر و پیش تر از آن امام جمعه شهر کازرون بود.
امام جمعه فقید شیراز به سال 1326 شمسی در شهرستان کازرون فارس چشم به جهان گشود.
آرامگاه وی در شهر قم است.
6122 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جهان حرم مطهر رهبر معظم انقلاب نماینده ولی فقیه ولی فقیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز که با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، معاونان استاندار و فرمانداران و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: از رویداد بزرگی مانند سالروز عملیات بازی دراز" می‌توانیم شرایط بهتری را برای استان کرمانشاه رقم بزنیم و باید از این فرصت برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین تبیین مجاهدت‌های مردم شجاع ایران و استان کرمانشاه در برابر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی استفاده شود.

وی با تاکید بر انجام مناسب وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در گرامیداشت برنامه سالروز حماسه بازی دراز افزود: با توجه به فرصت چند روزه برای برگزاری مراسم سالگرد این حماسه بزرگ، دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند با نهایت کوشش در جهت برگزاری مطلوب این رویداد مهم تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه میزبانی و برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز را اقدامی مهم و مؤثر برای جذب بیشتر زائر در ایام اربعین به استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: در این مراسم ضمن گرامیداشت برنامه‌های ویژه می‌توانیم که یک مقدمه و فرصت بیشتری را برای جذب زائر اربعین با عنوان جملاتی مانند «اربعین منتظر شما هستیم و …» ایجاد کنیم.

صحرایی با اشاره به پیش بینی حضور حدود ۳۵ هزار نفر در مراسم گرامیداشت بازی دراز گفت: باید در این مراسم به شناساندن بیشتر فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان کمک کنیم و زمینه‌ای هم برای به عرصه رساندن توانمندی‌ها و صنایع دستی مردم شهرستان‌های اطراف این مراسم فراهم شود و این کار مستلزم ارائه جذابیت‌های ابتکاری است.

کد خبر 6079320

دیگر خبرها

  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • عکس| سلفی جدید منوچهر هادی در یک مراسم خاص
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم