Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی حمایت و از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به نقل از سپاه نیوز به شرح زیر است:

«رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب نمودند. حسین سلامی فردی انقلابی، جهادی و با سوابق بسیار روشن و مورد اعتماد رهبر انقلاب می‌باشند و انتصاب ایشان در آستانه دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) نشان از جایگاه ویژه سپاه پاسداران به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی می‌باشد.

این انتصاب پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد که بیانگر ادامه راه نورانی امام (ره) در مبارزه بی‌امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است.

به حول و قوه الهی این انتخاب ضریب اقتدار نهاد مقدس سپاه را افزایش داده و محبوبیت آن را در اذهان عمومی ارتقا خواهد بخشید و خدمت‌رسانی این نهاد به اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را دو چندان خواهد نمود.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری برای این انتخاب شایسته، به برادر عزیز و ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون برای ایشان از خداوند متعال مسئلت نموده و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران و فرمانده شجاع و انقلابی آن اعلام می‌نمائیم.

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در دوره مسئولیت خویش که همراه با موفقیت‌های ارزنده و خدمت به مردم در سایه اطاعت از رهبری بود تشکر و قدردانی می‌نمائیم.»

انتهای‌ پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیانیه حمایت آمیز سرلشکر سلامی سرلشکر جعفری نمایندگان مجلس سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس

وزیر نفت در پیامی درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، در متن پیام جواد اوجی آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

برادر ارجمند جناب آقای مهندس رمضانعلی سنگدوینی، نماینده محترم مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی 

بر هیچ وجدان بیدار و چشم با بصیرتی پوشیده نیست که منش و روحیه ایثارگرانه مادران شهدای والامقام که دردانه‌های خویش را در راه رضای خداوند متعال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند، هرگز در بیان نیاید و قابل توصیف نیست.

اینجانب درگذشت مادر گرامی را خدمت جنابعالی و خاندان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار یکتا برای آن مرحومه مغفوره علو درجات روحانی و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارم. امید که به فضل خداوند، روح ایشان در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • ببینید| آرزوی کنایه آمیز حسین مرعشی برای دولت و مجلس در سال ۱۴۰۳
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت والده نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود