Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:21:22 GMT

خانه بهداشت روستای لمبدان پایینی دیربه بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۱۳۰

خانه بهداشت روستای لمبدان پایینی دیربه بهره برداری رسید

بوشهر- ایرنا- به مناسبت هفته سلامت خانه بهداشت روستای لمبدان پایینی شهرستان دیر روزسه شنبه با حضور مردم روستا و مسئولان محلی به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر دراین آیین گفت: زمین این خانه بهداشت توسط علی زبیری خیرساز سلامت از اهالی این روستا تامین شده است.
احمد آخوندی افزود: خانه بهداشت روستای لمبدان پایینی با مساحت 625 مترمربع و زیربنای120 مترمربع و اعتبار سه میلیارد ریال از محل استانی و دانشگاه علوم پزشکی احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: فعالیت این خانه بهداشت چهار روستا با جمعیت 843 نفر را پوشش می دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: پنج مرکز جامع سلامت، ۱۰ خانه بهداشت و6 پایگاه سلامت دراین شهرستان به مردم خدمات بهداشتی ارائه می کنند.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
6043/7207

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خانه بهداشت روستايي دير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد

رضا نصیری عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن گناباد افزود: این در حالی است که از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.

وی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای اجرای نهضت ملی مسکن و نتایج آن در کاهش مشکل تامین مسکن مردم و از جمله جوانان تصریح کرد: احداث سه هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان باید اولویت رویکرد مسئولان ذی‌ربط طی امسال قرار بگیرد.

نصیری به بهره‌برداری از یک هزار واحد مسکونی نهضت ملی گناباد طی ۲ ماه آینده با حضور تعدادی از مسئولان کشوری اشاره کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست زیرساخت‌های این واحدها را تکمیل و آن‌ها را آماده بهره‌برداری قرار دهند.

فرماندار گناباد اظهار کرد: امکانات مورد نیاز شامل مدرسه،‌ درمانگاه،‌ فضای سبز، واحدهای آموزشی و فرهنگی و تجاری پیگیری و تا اردیبهشت سال جاری تامین اعتبار و تکمیل شوند.

وی افزود: ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح برای افتتاح در قالب سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت طی سال‌جاری آماده بهره‌برداری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • روستای صخره‌ای میمند، مکانی اسرارآمیز
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد
  • سیل راه ارتباطی ۲۰ روستا در دلفان را مسدود کرد
  • قطع راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان دلفان
  • دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید
  • انجام بیش از ۴۰۰ مورد بازدید در طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در سیریک