Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:38:29 GMT

آغاز مجدد عملیات اجرایی آبرسانی به لیکک

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۲۰۹

آغاز مجدد عملیات اجرایی آبرسانی به لیکک

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه پس از رایزنی و تلاش فراوان با مسئولان آبفای کشور و تأمین بودجه برای پروژه‌ی آبرسانی به لیکک و اعلام آن به مردم، به دلیل مشکلات اداری وقفه‌ای در شروع عملیات اجرایی آن به وجود آمد که خوشبختانه با تلاش مجدد مشکلات مرتفع و عملیات اجرایی با حمل لوله‌های انتقال به محل پروژه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن قدردانی از صبر و حوصله‌ی مردم تأکید کرد: امیدوارم مسئولان مربوطه و پیمانکار پروژه با هماهنگی و همکاری لازم نسبت به اجرای هر چه سریع‌تر آبرسانی به شهر لیکک اهتمام جدی داشته باشند و تا پایان عملیات اجرایی و به بهره برداری رسیدن پروژه هیچ گونه توقفی به وجود نیاید.

 انتهای پیام/غ

آبرسانی به لیکک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه جودکی مطرح کرد: از سال ۲۰۰۱ تاکنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت، پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام باکیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آنها بومی است، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت به منظور حفظ دستاورد بزرگ ریشه کنی این بیماری و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس فلج اطفال انجام می‌شود.

به گفته جودکی، امسال نیز این عملیات در دو مرحله ۲ تا اردیبهشت و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد انجام و ایمن سازی تکمیلی کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در کلونی‌ها و محل تجمع عمده مهاجران مستقر هستند و همه نقاطی که پوشش واکسیناسیون کمتر از حداقل انتظار را دارند، اجرا می‌شود.

کد خبر 6085415

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود