Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- 162 نماينده مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي از برگزاري سي و ششمين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم تقدير و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا در اين بيانيه که توسط «احمد اميرآبادي» در جلسه علني امروز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي قرائت شد، آمده است: به حول و قوه خداوند سي و ششمين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم جمهوري اسلامي ايران، در فروردين ماه 1398 با شرکت صدها تن از قاريان و حافظان ايران و جهان با شعار شايسته «يک کتاب، يک امت» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه اين بيانيه آمده است:به رغم توطئه‌هاي امروز استکبار عليه کشورمان، الحمدلله اين دوره تبديل به همايشي عظيم از نمايندگان قرآني کشورهاي مختلف جهان شد که با هم‌انديشي و درک مسائل کشورمان از نزديک ابلاغ‌گر سيماي راستين ملت آزاده ايران و تعالي نظام اسلامي در ممالک خودشان باشند.
در بخشي از اين بيانيه خاطر نشان شده است: ان‌شاءالله کوشش‌ها و تلاش خالصانه همه خدمتگزاران و اصحاب قرآن در مسير اعتلاي قرآن کريم مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته و دل‌هاي همه ما را بيش از پيش به نور قرآن منور گرداند.»
سيام**9121**1058 **2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم

 
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  عابدی در جریان گردهمایی مدیران و مربیان فعال طرح «چهار هزار حافظ به پاس آرمان چهار هزار شهید استان یزد»  گفت: این طرح به همت اتحادیه قرآنی استان شروع و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و در مرحله‌ای هستیم که به همت مربیان و مدیران در عرصه تربیت حافظان قرآن پیش می‌رود و مفتخر هستیم اعلام کنیم این طرح به عنوان یک طرح موفق در کشور مطرح و به استان‌های مختلف معرفی شده تا این سبک استان یزد در کل کشور اجرایی شود. 

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه امسال توانستیم حمایت مالی خوبی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای هرچه بهتر این طرح جذب کنیم افزود: امیدواریم این طرح در سال جاری با قوت بیشتری ادامه یابد و در افق ۱۴۰۴، یزد بیش از چهار حافظ قرآن کریم داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر طرح هستند و در جلساتی از طرح بالندگی چهار هزار حافظ به پاس آرمان چهار هزار شهید استان یزد یاد کردند، گفت: گردهمایی بزرگ حافظان قرآن استان در دستور کار قرار دارد تا با حضور مسئولان کشوری و استانی در سال جاری برگزار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با قدردانی از زحمات مربیان و مدیران فعال در این طرح گفت: تلاش کنیم در کنار حفظ قرآن، عامل به قرآن باشیم و عمل به قرآن را در جامعه پیاده کنیم تا جامعه قرآنی داشته باشیم. تربیت نسل قرآنی در جامعه امروز آسان نیست چرا که کودکان و نوجوانان و جوانان ما با انواع و اقسام جاذبه‌های مختلف مواجه هستند، اما در این زمینه باید تلاش کرد تا بتوانیم نسل قرآنی داشته باشیم.

 

عابدی با اشاره به اینکه استقبال از این طرح نشان می‌دهد مردم استان یزد نسبت به قرآن کریم اهتمام ویژه‌ای دارند بیان کرد: برنامه‌هایی همچون محفل نشان می‌دهد اقدام خوب جواب خواهد داد و امیدواریم طرح چهار هزار حافظ به نیت چهار هزار شهید استان که امروز مورد استقبال قرار گرفته و در کشور به عنوان الگو مطرح شده، به خوبی تداوم داشته باشد تا در حوزه قرآن قدمی برداشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد