Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان با اشاره به وقوع سیل واقدامات انجام شده در کمک رسانی به سیل زدگان استان  اظهار کرد: در همان ابتدای وقوع سیل گروه جهادی ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان همدان به منظور یاری و کمک به سیل زدگان لرستان در پلدختر و معمولان مستقر شدند.

محسن جهانشیر اظهار داشت: این کاروان متشکل از 20 تن به همت اداره کل ورزش و جوانان و گروه جهادی حضرت علی اکبر(ع) حزب الله همدان و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در منطقه سیل زده معمولان لرستان مشغول خدمت رسانی بودند و دیگر ورزشکاران استان از جمله ورزشکاران انجمن جوجیتسو در منطقه پلدختر به مردم سیل زده خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همزمان با اعزام نیروهای کمکی 2 دستگاه خاور کمپرسی، یک دستگاه بابکت، سه دستگاه کارواش، سه دستگاه لجن کش و کف کش نیز در شهر معمولان مشغول خدمت رسانی بودند.

جهانشیر خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به رسالت و نقش جامعه ورزش و جوانان استان به ویژه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در کار‌های خداپسندانه و انسان دوستانه، در راستای جبران بخشی از خسارات وارد شده به هموطنان سیل زده کشور، سنت حسنه گلریزان در همدان برگزار شد و در مجموع 580 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی برای ارسال به سیل زدگان جمع آوری شد و به مناطق سیل زده ارسال گردید.

وی افزود: در همین راستا از مناطق سیل زده معمولان و نحوه خدمت رسانی جامعه ورزش و جوانان به مردم سیل زده این شهر بازدید صورت گرفت.

جهانشیر با بیان اینکه جامعه بزرگ ورزش وجوانان همدان در سیل اخیر واژه آتش به اختیار را به خوبی معنا کردند، عنوان کرد: اداره کل ورزش وجوانان همدان در پشتیبانی از سیل دیدگان فعالیت های خوبی داشت و در ایام نوروز نیز سالن ها و اماکن ورزشی را در زمان بحران در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دادیم .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش سیل مدیریت بحران ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت