Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:18:19 GMT

واعظ: فیلم رختکن 11 سال پیش، به شفر چه ربطی دارد؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۲۳۷

واعظ: فیلم رختکن 11 سال پیش، به شفر چه ربطی دارد؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به حاشیه ای که 11 سال پیش اتفاق افتاده و مطرح شدنش از زبان وینفرد شفر بازتاب های فراوانی داشته است، واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال چند روز قبل در مصاحبه مفصلی که با خبرنگاران ما انجام داد وقتی با سوالی درباره اتفاقات رختکن تیمش در دربی پایتخت مواجه شد، به موضوعی اشاره کرد که 11 سال پیش در استقلال رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع انتشار فیلمی از انتقاد امیر قلعه نویی از شاگردانش بعد از شکست 4 گله مقابل فجرسپاسی در قالب یک مستند با نام آبی استقلالی بسیار سر و صدا کرد و حالا شفر با مرور آن اتفاق اعلام کرده که هرکس آن فیلم را لو داده خیانت کرده است.


در آن سال به گواه رسانه ها اختلافات امیر قلعه نویی سرمربی و امیررضا واعظ آشتیانی یکی از موضوعات خاص استقلال بود و اگر چه آبی ها در پایان فصل قهرمان شدند اما برخی بر این باور بودند که اختلافات مدیرعامل وقت با سرمربی باعث شده تا آن فیلم منتشر شود. حالا اما واعظ آشتیانی در این خصوص توضیح می دهد. مدیرعامل سابق استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" در این خصوص عنوان کرد: نمی دانم چرا بعد از 11 سال یاد آن فیلم افتاده اند! من سی دی آن فیلم را همین الان هم دارم؛ آن فیلم را یک گروه مستند ساز که قبل از حضور من با باشگاه قرارداد بسته بودند، تهیه کرد و قراردادشان طوری بود که حواشی تیم را تصویر بگیرند و در پایان فصل سودی از فروش سی دی به باشگاه بدهند.


واعظ آشتیانی درباره اینکه آن زمان گفته می شد یکی از اعضای باشگاه آن فیلم خاص را با گوشی تلفن همراه گرفته و به مستندسازان داده، بیان کرد: چنین چیزی نبود. 11 سال پیش اصلا تصویربرداری با موبایل مُد نبود و 6، 7 سال است که افراد با گوشی تصویربرداری می کنند. دوربین های گوشی در آن زمان هم هنوز باکیفیت نشده بود و من قویا اعلام می کنم که آن تصاویر از رختکن تیم بعد از بازی با فجرسپاسی توسط دوربین فیلمبرداری مستندسازان گرفته و در سی دی آبی استقلالی جای داده شد.


وی ادامه داد: یادم هست آن گروه مستندساز با باشگاه پرسپولیس هم قرارداد داشت و قراردادها نیز در زمان مدیریت من امضا نشده بود. اتفاقا آن فیلم جذابیت زیادی هم برای هواداران و هم فروش خوبی داشت. ولی ساختش هیچ ارتباطی به باشگاه و اعضای آن زمان باشگاه نداشت.


واعظ آشتیانی در بخش دیگری از صحبت هایش به وینفرد شفر سرمربی کنونی استقلال انتقاد کرد و گفت: مدیریت باشگاه استقلال باید آقای شفر را به سمتی هدایت کند که به مسائل گذشته ورود نکند. اصلا در صلاحیت ایشان نیست که درباره اتفاقات 11 سال پیش حرف بزند. به او هم ربطی ندارد که بخواهد اظهارنظر اینچنینی انجام دهد.


وی افزود: بیان این صحبت ها از زبان آقای شفر جز حاشیه سازی برای استقلال عایدی ندارد. به نظرم مدیریت باشگاه استقلال باید به شفر تذکر بدهند که در مسائلی که به او ربطی ندارد دخالت نکند. مانند این است که من بیایم بگویم 10 سال شفر در فلان کشور فلان کار را کرده است. آن هم در حالی که اطلاعات کافی در این خصوص ندارم.


مدیرعامل سابق استقلال حرف هایش را اینطور به پایان برد: استقلال به خودی خود درگیر موضوعات حاشیه ای مختلف است و نباید سرمربی تیم خودش با اظهارنظرهای عجیب به حواشی دامن بزند. یک مربی باید تلاشش این باشد که تیمش را آماده نگه دارد، نه اینکه خودش دست به حاشیه سازی بزند.

امیر رضا واعظ آشتیانی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان