Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-23@07:10:49 GMT

تعمیر توربین رولزرویس در شرکت نفت و گازآغاجاری

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۳۲۴

تعمیر توربین رولزرویس در شرکت نفت و گازآغاجاری

یک دستگاه توربین رولزرویس و مجموعه کمپرسورهای مربوطه در کارخانه گاز و گازمایع ۱۰۰۰ توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری تعمیر و راه اندازی شد.

 

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با بیان این خبر گفت: سیستم های نشت بندی مجموعه کمپرسورهای C-1102/1103 و توربین رولزرویس کارخانه گاز و گازمایع ۱۰۰۰ با استفاده از دانش فنی و توانمندی کارشناسان این شرکت و توان سازندگان داخلی تعمیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم پیرامون افزود: در راستای جلوگیری از گاز سوزی و ارزش افزوده ناشی از جمع آوری گازها به مشعل و با اتکا به توان کارشناسی و همچنین ظرفیت سازندگان داخلی مجموعه توربوکمپرسورهای         C-1102,C-1103 پس از سال ها توقف، با موفقیت تعمیر و راه اندازی گردید.

 

وی ادامه داد: تعمیر این توربین  با توجه به شرایط موجود و لزوم صیانت از تاسیسات و ادوات فرآیندی، گام مهمی در جهت خودکفایی و استفاده از ظرفیت های داخلی قلمداد می گردد.

 

مهندس پیرامون با اشاره به اهمیت و نقش این دستگاه در تولید و انتقال نفت و گاز گفت:  اجرای این عملیات علاوه بر صیانت  و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی، سود و صرفه اقتصادی قابل توجهی را برای این شرکت در بر داشته که جمع آوری روزانه حدود ۱۵ میلیون فوت مکعب در روز  بخشی از آن می باشد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با بیان اینکه هدف گذاری و برنامه محوری توام با پویایی و خلاقیت جزو راهبردهای تحول آفرین در این مجموعه تعریف شده است به طرح اهداف شرکت پاکسان در سال پیش‌رو پرداخت. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، محمدی راد در مصاحبه اختصاصی احداث پروژه سولفوناسیون را به عنوان گام بلندی به منظور ایجاد پاکسان صنعتی معرفی کرد و گفت: با راه اندازی خط جدید سولفوناسیون جایگاه این شرکت در عرصه تولید محصولات پایه صنعت شوینده به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا خواهد کرد.

همچنین وی از دیگر برنامه های مجموعه به گسترش و تنوع بخشی سبد محصولات داخلی و صادراتی اشاره نمود که در این رابطه نیز اقدامات ارزشمندی صورت پذیرفته است که در سال مالی جدید نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل پاکسان، طرح توسعه و گسترش حوزه بسته بندی و چاپ پس از ادغام شرکت یاران توسعه در این مجموعه را از دیگر اهداف این شرکت بر شمرد و تصریح کرد: در سال 1403 شاهد تحول در بسته بندی و افزایش کیفیت محصولات پاکسان خواهیم بود.

وی در پایان افزود: امید است با مد نظر قرار دادن اهداف تدوین شده و گسیل ظرفیت ها و امکانات موجود به سمت برنامه ها شاهد پیشرفت و نوآوری در مجموعه وزین پاکسان باشیم.

دیگر خبرها

  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • تنش آبی در ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای خراسان رضوی
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • بلندترین توربین بادی جهان به ارتفاع ۳۶۵ متر در آلمان
  • حسابرسی از شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران در شورا
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد
  • ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران
  • به‌کارگیری توانمندی داخلی در تعمیر تجهیزات خط میبد - نائین