Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@11:36:03 GMT

استیلی: کرانچار قرارداد دارد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۳۴۳

استیلی: کرانچار قرارداد دارد

مدیر تیم فوتبال امید ایران، گفت: در حال حاضر با کسی برای هدایت تیم امید صحبت نکردیم، زلاتکو کرانچار فعلاً با تیم امید قرارداد دارد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، گفت: جلسه خاصی نبود. کمیته فنی نشستی را برگزار کرد و زلاتکو کرانچار در مورد کارهایی که انجام شده و عملکردی که تیم امید در مسابقات داشته توضیحات لازم را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانچار در مورد برنامه‌های فنی که در تیم امید دارد هم به صحبت پرداخت.

وی در مورد اینکه آیا کمیته فنی از عملکرد تیم امید رضایت داشت، خاطرنشان کرد: صحبت‌های مختلفی انجام و در مورد بسیاری از موارد بحث صورت گرفت. این جلسه به تصمیم قطعی منتج نشد چرا که مهدی تاج حضور نداشت. قرار است به زودی جلسه‌ای با رئیس فدراسیون برگزار شود و نظرات او را هم بشنویم. همچنین مرتضی محصص رئیس کمیته فنی با تاج صحبت می‌کند و مسائلی در جلسه روز گذشته مطرح شد و نظر کمیته فنی را به اطلاع تاج می‌رساند.

مدیر تیم فوتبال امید در مورد اینکه برخی کارشناسان از جمله جلال چراغپور، حسین کلانی و هادی طباطبایی معتقد بودند در کادرفنی تیم امید باید تغییراتی به وجود بیاید، گفت: صحبت در مورد این مسائل زود است و الان نمی‌توانیم در این مورد تصمیم گیری کنیم اما به نظر دوستان احترام می‌گذاریم و نظر تمامی کارشناسان برایمان محترم است.

بیشتر بخوانید:

رمزگشایی از دلیل عدم انتخاب سرمربی تیم ملی  

استیلی در مورد اینکه زمزمه‌هایی در مورد حضور مهدی مهدوی‌کیا یا یحیی گل‌محمدی برای جانشینی زلاتکو کرانچار شنیده می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر با کسی صحبت نکردیم. کرانچار فعلاً با ما قرارداد دارد و تا زمانیکه هدایت تیم امید را بر عهده دارد از لحاظ اخلاقی درست نیست این کار انجام شود.

وی در مورد اینکه خیلی از تیم‌ها اردویهای خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک آغاز کردند اما تیم امید در این مدت برنامه‌ای نداشته است، گفت: این مسئله به دلیل مسابقات لیگ برتر است. در این مدت زمانی برای برگزاری اردو نداشتیم. اردوی اولیه تیم امید در خردادماه برگزار می‌شود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنامه‌های تمرینی تیم امید را با فیفا دی برگزار کنیم. قرار است با سعید فتاحی هم هماهنگی لازم صورت بگیرد و برنامه‌های تیم امید در لیگ دیده شود تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تیم ملی امید حمید استیلی کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

کد خبر 6080756

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد