Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@23:45:42 GMT

پیشرفت ۷۸ درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۴۴۳

پیشرفت ۷۸ درصدی محور بجنورد به جنگل گلستان

استاندار خراسان شمالی گفت: پیشرفت فیزیکی محور بجنورد به جنگل گلستان بعد از گذشت ۹ سال ۷۸ درصد است.

محمد علی شجاعی در نشست مشترک با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای به رغم تلاش‌ها و اقدامات انجام شده و شروع پروژه‌های مهمی همچون احداث باند دوم بجنورد - جنگل گلستان، اما پیشرفت پروژه پس از گذشت ۹ سال ۷۸ درصد بوده و در حال حاضر نیز پروژه به دلیل تخصیص نیافتن مناسب اعتبارات و مطالبات پیمانکاران به صورت نیمه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، محور میامی _ (گرمه - جاجرم) - بام - قوچان و محور بجنورد -سنخواست را از دیگر پروژه‌های مهم استان معرفی کرد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل هوایی به رغم اقدامات مثبت زیرساختی که جهت برقراری پروازهای منظم و مستمر در فرودگاه بجنورد، به عنوان تنها فرودگاه استان انجام شده است، اما متأسفانه به دلیل عدم همکاری شرکت‌های هواپیمایی و یا کمبود ناوگان هوایی پروازها نامنظم و حداکثر هفته‌ای دو روز انجام می‌شود.

شجاعی اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل ریلی نیز با توجه به نبود زیرساخت ریلی در استان، پروژه راه آهن جوین - اسفراین - بجنورد - شیروان تعریف گردید که در دست اجراست و جهت تسریع در عملیات اجرایی نیازمند توجه ویژه دولت و کمک اعتباری از محل صندوق توسعه ملی است تا با تکمیل و بهره برداری و اتصال استان به خطوط راه آهن سراسری کشور شاهد رونق اقتصادی منطقه باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تسریع و بهره برداری از پروژه‌های بخش حمل و نقل استان خواستار برقراری حداقل یک پرواز روزانه در مسیر تهران - بجنورد و بالعکس، تأمین و تخصیص اعتبار مناسب جهت اتصال استان به شبکه بزرگراهی کشور با اتمام بزرگراه بجنورد - جنگل گلستان در سال جاری، تکمیل و بهره برداری از پروژه محور میامی - (گرمه - جاجرم) - بام - قوچان و محور بجنورد-سنخواست بعنوان محور استراتژیک در ترانزیت کالا، تسریع در عملیات اجرایی راه آهن جوین - اسفراین -بجنورد - شیروان و تکمیل و اتصال قطعه جوین - اسفراین به شبکه راه آهن سراسری کشور در سال جاری هستیم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود