Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@22:37:04 GMT

قیمت دلار 3 اردیبهشت 98

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۴۹۰

قیمت دلار 3 اردیبهشت 98

قیمت دلار امروز 3 اردیبهشت 98 که از روز گذشته شدت بیشتری به خودش گرفت، دوباره افزایش یافت.
به گزارش صدای ایران قیمت دلار امروز 3 اردیبشهت 98 در جریان معاملات بازار آزاد تهران با 99 تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 13890 تومان رسید. همچنین براساس این گزارش قیمت سایر ارزهای رایج دربازار آزاد تهران همراه با تغییرات قیمتی به شرح زیر می باشد:

یورو اروپا با 66 تومان افزایش قیمت 15754، پوند انگلیس با 28 تومان افزایش قیمت 18133، درهم امارات با 5 تومان افزایش قیمت 3801، لیر ترکیه با 10 ریال کاهش قیمت 23940، فرانک سوئیس با 14 تومان کاهش قیمت 137170، یوآن چین بدون تغییر قیمت 2077، ین ژاپن با 5 تومان کاهش قیمت 12474، دلار کانادا با 2 تومان افزایش قیمت 10441، دلار اسرالیا با 18 تومان کاهش قیمت 9930، دلار نیوزیلند با 18 تومان کاهش قیمت 92950، دلار سنگاپور با 4 تومان افزایش قیمت 10248، روپیه هند با 10 ریال کاهش قیمت 200 و روپیه پاکستان با 30 تومان افزایش قیمت 98 تومان ارزش گذاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت دلار امروز 3 اردیبهشت 98 قیمت دلار امروز 3 اردیبهشت قیمت دلار امروز قیمت دلار دلار قیمت دلار 3 اردیبهشت 98 قیمت دلار 3 اردیبهشت یورو پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

کد خبر 6081358

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹