Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در تورنمنت کورناچیا ایتالیا شرکت کرده بود، با ۴ برد و ۲ باخت در رده هجدهم این تورنمنت بین ۳۲ تیم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی نوجوانان والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کند، ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۷ برای حضور در تورنمنتی تدارکاتی عازم کشور ایتالیا شده بود که نتوانست نتایج قابل قبولی را در این تورنمنت نه چندان معتبر کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تورنمنت از تاریخ ۳۱ فروردین ماه آغاز شد که پیش از آن تیم ملی ایران دو بازی دوستانه را هم با تیم‌های ملی ایتالیا و آلمان برگزار کرد که یک برد و یک باخت حاصل کار شاگردان محمد وکیلی بود. نوجوانان ایران ابتدا سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند و سپس سه بر صفر آلمان را شکست دادند.

تورنمنت کورناچیا در دو بخش دختران و پسران به میزبانی ایتالیا برگزار شد که تیم ملی پسران ایران در گروه F این رقابت‌ها با تیم‌های پاورولی میلانو، ولی ترویسو و آرگ بادن از کشور آلمان هم گروه بود. تیم ملی ایران به عنوان قهرمان جهان در این رقابت‌ها حضور داشت اما با اینکه تیم‌های حاضر در گروهش تیم‌های نام آشنایی نبودند، در جدول رده‌بندی، جایگاهی بهتر از رده ۱۸ را بین ۳۲ تیم به دست نیاورد.

شاگردان محمد وکیلی در این رقابت‌ها ۴ برد و ۲ باخت کسب کردند و نکته قابل توجه این است که نوجوانان ایران با هیچکدام از تیم‌های ملی حاضر در این تورنمنت رو به رو نشدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي واليبال نوجوانان واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های متقاضی حضور در لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیئت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.
شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه می‌باشد.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان بصورت نامحدود می‌باشد.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس می‌باشد.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است که تیم‌های متقاضی حضور باید ورودیه اعلام شده را به حساب فدراسیون کشتی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت