Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی صبحی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها برف روبی عوامل و اکیپ‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داشته و راهداران در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

به گفته وی تمامی ادارات راهداری در شهرستان‌ها نیز در وضعیت آماده‌باش بوده و بدین منظور ۸۰ اکیپ راهداری نیز در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از استقرار ۲۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در گردنه‌های کوهستانی و محورهای مواصلاتی اردبیل خبر داد و اضافه کرد: در دو روز گذشته ۱۰۰ تن مخلوط شن و نمک مصرف شده و برای خدمت رسانی به همشهریان و مسافران خدمات رسانی در حال تداوم است.

صبحی متذکر شد: با وجود گذشت ۳۴ روز از فصل بهار اکیپ‌های زمستانی همچنان در محورها مستقر بوده و در تلاش برای انجام مناسب وظایف محوله هستند.

وی در ادامه به ضرورت توجه به هشدارها و نکات ایمنی در ترددها تاکید کرد و افزود: با ادامه یافتن شرایط جوی سرد و برفی در نواحی مختلف استان راهداران از تمامی ظرفیت خود برای خدمات رسانی بهره خواهند برد.

کد خبر 4598097

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری اردبیل برف روبی برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه اظهار کرد: طرح گردشگری سردابه تا پایان تابستان تدوین و اجرایی می‌شود تا شاهد توسعه و پیشرفت منطقه بر اساس این طرح باشیم.

وی افزود: در این طرح ساماندهی رودخانه‌ها، چشمه‌ها و غارها نیز در منطقه پیش‌بینی می‌شود تا شاهد رونق توسعه و گردشگری منطقه باشیم.

مشاور استاندار اردبیل از مطالعه حل مشکلات آب شرب منطقه و نحوه تأمین آب شرب سالم از منابع مختلف خبر داد و افزود: در این زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور و گردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه ۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است، ادامه داد: مقرر شده است تا پایان اردیبهشت ماه ۹ هزار متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمانبندی مشخص ساماندهی شود.

وی بیان کرد: همچنین تا تیر ماه سال جاری روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام شود و تیر برق‌های جدید بر اساس طرح هادی نصب خواهد شد و برخی تیر برق‌ها هم جابجا می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: مانور و پویش بهداشتی در سردابه با محوریت جمع‌آوری فضولات حیوانی، زیباسازی فضای منطقه، جلوگیری از کشتار غیرمجاز، آگاه سازی و آموزش مردم با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084756

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است