Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان در جریان بررسی اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا ماده ۷ این طرح را به تصویب رساندند.

براساس این ماده کلیه کشورها و اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحوی از تصمیم ایالات متحده آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی تبعیت و حمایت کنند و یا در هنگام اجرای آن، کمک کنند و همچنین هر گونه محرومیت و محدودیت علیه سپاه پاسداران و کارکنان، تأسیسات و تجهیزات سپاه را اعمال کنند در هر نقطه دنیا اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و مشمول عمل متقابل می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ماده ۸ این طرح مصوب شد که اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحو از تصمیم و اقدام ایالات متحده تبعیت نموده و به استناد تحریم‌های یک جانبه یا بین المللی از ارائه خدمات به سپاه، اشخاص حقوقی و حقیقی شاغل، وابسته یا مرتبط به آن خودداری نمایند، مجرم و مستوجب مجازات تعزیری درجه ۵ تا ۸ قانون مجازات اسلامی می‌شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر بازنگری کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • بانک مرکزی: سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی