Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:28:44 GMT

سرمربی والیبال نشسته روسیه: امکانات ایران فوق العاده است

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۲۷۵۹۱

سرمربی والیبال نشسته روسیه: امکانات ایران فوق العاده است

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال نشسته مردان روسیه با تمجید از امکانات و زیرساخت های ایران در این رشته گفت: در روسیه امکاناتی با این کیفیت وجود ندارد که و به همین علت نتوانسته ایم نتیجه خوبی در رقابت های بین المللی کسب کنیم.

«الکساندر اوسیانیکوف» روز سه شنبه در حاشیه برگزاری اردوی مشترک این تیم با ملی پوشان ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: والیبال نشسته جایگاه ویژه ای در بین ایرانیان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آمار موجود، بیش از یکصد تیم در ایران فعال است و فاصله زیادی بین کشور شما با بوسنی وجود دارد. در کشور بوسنی شمار تیم ها به عدد 30 می رسد.
وی تصریح کرد: این عدد در کشور روسیه کمتر از انگشتان 2 دست است و به 10 تیم نیز نمی رسد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان روسیه با بیان اینکه هدف از برگزاری اردو در ایران، آمادگی برای رقابت های قهرمانی اروپا و کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو است، گفت: در تمام دنیا والیبال نشسته ایران را به عنوان یک قدرت در جهان می شناسند، بدون شک این اردوی مشترک و دیدارهای دوستانه با ایران به سطح پیشرفت والیبال روسیه کمک فراوانی خواهد کرد.
او در پایان در زمینه شیوه استعدادیابی این کشور در ورزش معلولان اظهار داشت: در روسیه کمیته ای برای استعداد یابی ورزش معلولین وجود دارد و کسانی که نقص عضو مادرزادی یا تصادفی دارند خود را به اردوهای ورزشکاران معلول معرفی می کنند. پس از این مرحله و نظر مربیان مختلف، گلچین معلولان شکل می گیرد و نفرات منتخب در رشته های مختلف به ویژه والیبال نشسته مشغول به تمرین خواهند شد.
اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته روسیه به سرمربیگری «الکساندر اوسیانیکوف» با تیم ملی ایران از اول اردیبهشت در محل فدراسیون جانبازان و معلوین آغاز شد. در خلال این اردو چند دیدار دوستانه بین دو تیم نیز برگزار خواهد شد.
ورزشی**2052**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال نشسته روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۲۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد

رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیئت مدیره باشگاه شهداب یزد پس از نایب قهرمانی تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر،‌ رحمان محمدی‌راد با به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند

محمدی‌راد که در سال 1397 همراه تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی لیگ برتر و  جام باشگاه آسیا 2019 دست یافته به طور رسمی و با عقد قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد. 

 اعضای کادر فنی و دستیاران رحمان محمدی‌راد در چند روز آینده معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته با حضور ۲ نماینده از قم برگزار می شود
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز